• Umbra

Vem har världens bästa svärmor?

Apropå en annan tråd här... Kände inte alls igen mig, finns det inte fler som har VÄLDIGT gulliga, respektfulla och helt enkelt TREVLIGA svärmödrar?

Min egen svärmor ger mig alltid otroligt fina julklappar tex, kan få både dyr parfym, böcker, smycken... Samma jul. Och bara snygga saker. Sedan om hon köper hon något fint och dyrt till sig själv så köper hon ett extra exemplar till mig. Lägger sig aldrig i barnuppfostran eller hur vi har det hemma.

Påatalar enbart det hon tycker är mina bra sidor, att jag är så duktig att laga mat, så rolig osv.

Ja, hon är faktiskt så nära drömsvärmor man kan komma! Kom igen ni som känner igen er! Vem har bästa svärmor?

• Svar på tråden Vem har världens bästa svärmor?
  • Miss USA

Jag har världens bästa svärmor.

Ställer jämt upp som barnvakt.
    Fixar lunch och mat åt oss.
    Lämnar nybakat bröd i postlådan tillsammans med tidningen på söndagsmorgonar
    Har alltid tid att prata om man behöver
    Lägger inte sig inte i barnuppfostran
    Kommer med bra och vettiga råd om man frågar
    Är stolt av sina sonhustruar, och tar oss gärna med både hit och dit
    Stödjer och backar upp mig.
    Är världens bästa farmor för mina barn.
    Avgudar mina barn, och min brors barn
    Sköter om alla som kommer i hennes närhet, är så omtänksam mot alla (kom med mat som jag skulle ta med till  min kompis som nyss fått barn när jag skulle dit hälsa på)
    Listan kan bli hur långs som helst.

Snart ska jag sluta mata puma
  • irrblosset

-vinkar-

Min svärmor och min mamma är bästa vänner. Jag har känt henne sedan jag var liten. Perfekt

• Beckah82

Jag har också en suverän!

Hon har tagit till sig min son som sitt barnbarn till 200% och skämmer bort honom som en riktig farmor
    Vi kan prata i telefon i timmar
    Hon kommer med små matlådor så fort hon "lagat för mycket" mat. perfekt för mig nu med foglossning att slippa laga matibland.
    Hon ställer alltid upp med allt.
    Hon handlar saker till en som att det ar julafton jämt.
    Hon hjälper mig gnälla på och tjata på min sambo när jag vill något hehe tex som köns-UL som jag fått beviljat från killen för att svärmor hjälpt mig övertyga.
    Hon och svärfar har köpt mängder med prylar till bebisen och ska köpa vagnen som vi fick välja vilken vi ville.
    På¨julen öser hon över en dyra julklappar...till alla!
    Födelsedagarna är också lika presentfyllda. När jag fyllde år fixade de tårta och bjöd hem oss till dem

Osv osv...

♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥
  • Beckah82
    Miss USA skrev 2007-03-15 06:47:26 följande:
    "...Listan kan bli hur långs som helst..."
    Eller hur! Visst känns det nästan dumt att börja räkna upp...
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥
  • katta554

HEJSAN
    ja har också underbara svärmor och svärfar.

vi kommer jätte bra överens och vi skämtat och skojar med varandra.
    ställer alltid upp med allt, är bra med barnen så ja är inte ett dugg orolig när ja lämnar barnen hos dom.

har man sovit dåligt på helgerna så får vi gärna komma dit och så tar dom hand om barnen och vi får sova. jätte uppskattat!

• MrsMurphy

Jag har världens bästa svärmor! Hon är helt kanon! Skrattande 

Allt är såååååååå naturligt så...
  • TheMilky

Min svärmor är underbar!
    Första gången jag träffade henne så kastade hon sig runt min hals och välkomnade mig in i familjen. Hon och jag har precis samma smak på mat och inredning, och som någon annan sa här så köper hon alltid vackra saker till mig/oss när hon är ute och far med sin man. I somras ringde hon och frågade om jag inte ville kommer ner till hennes underbara växthus under äppelträden och dela en flaska rött. Vi satt där och luktade på sommarkvällen och lavendeln och bara pratade i timtal.
    Hon började gråta av lycka när vi visade att vi börjat köpa saker till vårt framtida barn.
    Hon är fantastisk!

• sagström

Åh, vad härligt det låter med så underbara svärmödrar. Jag vill också ha...

• xxmeyaxx

Åh. Vad mysigt att läsa Startade en omröstningstråd om det.
    Se statestik. Haha.

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
Svar på tråden Vem har världens bästa svärmor?