• Bergtuvan

Hahaha...finne på magen. Kan det vara ett gravsymptom??

Har fått en finne på magen, ca 2 cm bredvid naveln... Hur ovanligt är inte det?? Har aldrig haft en på magen tidigare så nu önskar jag av hela mitt hjärta att det är ett gravsymptom samtidigt som jag VET att det inte har ett dugg med det att göra!

Men självklart vore jag glad om ngn annan kan säga motsatsen
    Dum man är!!

• Svar på tråden Hahaha...finne på magen. Kan det vara ett gravsymptom??
  • puss

är din kille finne då?

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ Bebis är mammas hjärta¸.·´)¸.·*).·´`·» «·´`·. »*'
  • iolanthe

Javisst kan det vara ett gravsymptom!

• Razzla

Helt ärligt så hade jag en finne strax ovanför naveln som kom direkt när jag blev gravid.. de blev ett litet sår tillslut och de såret läkte inte bort förrän efter förlossningen..

Så om jag får säga så är du gravid.. hehe

Se i mina ögon att jag ler
  • Bergtuvan

Hahaha....kul att läsa men jag har svårt att tro det men det är klart... det vore ju jäkligt kul om det nu var så!

Det är liksom inte som en vanlig finne, men öm som fan. Mer som ett litet sår men ändå en pippla!

Häftigt om det nu vore så!! Då blir jag kanonglad...bara att vänta på mensen då, ska väl ha den på tisdag ungefär!

• Dodisens mamma

ååh vad kul.. jag fick en jätte finne på ena sidan av naveln tidigt i denna graviditet, den satt där länge och har ett ärr där nu efter den, är i 27 nu ..börjar ju tro att det är ett grav tecken efter denna tråd haha.

• Bergtuvan

Nä, det är inte sant??

Shit, nästan så att jag börjar tro på det nu oxå!
    Men å andra sidan så har vi typ föröskt i snart 4 år så jag har ändå svårt att tro att det äntligen gått på egen hand. Men självklart hoppas jag.

Mer som haft så??

Svar på tråden Hahaha...finne på magen. Kan det vara ett gravsymptom??