När tar magen fart?
Från vilken vecka börjar magen ta en riktig fart o bli stooor?
Från vilken vecka börjar magen ta en riktig fart o bli stooor?
För mig började det synas för de som inte kände mig i v 18 typ, eller rättare sagt, det var då de vågade fråga. Den putade väl lite innan dess. Men det var väl inte förrän kring v 20 som det såg ut som en "riktig" gravidmage. Men det är ju olika för alla!
Längtar du efter bebismage?
Det e så olika min mage kom på direkten o blev en kula.
min kom i v10 ca men normalt kanske runt v18-20...beror på hur man ser ut innan =)
Jag var mullig redan innan jag blev gravid men den riktiga gravidmagen kom omkring v18. Är nu i v22+5 och magen växer så att det riktigt spänner i sidorna.
Jag är i vecka 22 och det är först nu andra kommenterar "nu börjar det synas" - och jag får lika ofta höra "va, är du i v 22 - men det syns ju inget?!". Var smal innan och jag själv ser stor skillnad - men uppenbarligen inte andra
jag är i vecka 15 och väntar på magen, var precis som du myliten smal innan. Så själv känner man skillnad men inte andra!?
Nu med 2'a barnet kom magen v 18. Jag har dock sett den själv från ca v 10(inga byxoe passade längre) men nu börjar andra att kommenterar den.
i v 14 började folk fråga, de som jag jobbar med, en del av mina elever har frågat nu i v 15.
Är överviktig på magen sedan tidigare, men nog börjar det synas alltid!
Magen kom i v 12 typ, fast andra kanske inte såg det förens v 15. Nu i v 18 är den stoor och större lär den bli
Min kom runt v 20, men när växer han mera!! Vill att de ska gå snabbare=) Sen v 20 typ har han inte vuxit möe, men enligt Bm så växer han som han ska