• Christina86

Vad ger man en 6 åring i present?? HJÄLP!

Idag fyller min kusin 6 år. Men vad kan man ge honom?? Är så himla dålig på sånt här. Pappan vill inte att man ger något som låter utan något som kusinen har nytta av. Men vad?? Det får inte vara så dyrt heller.

Snälla, någon med något bra tips??

• Svar på tråden Vad ger man en 6 åring i present?? HJÄLP!
  • carola1977

en bok
    ett klädesplagg

• ia25

Spel-kulor, asfaltskritor, trolleri-låda, saker så han kan gjuta tenn-soldater

• Christina86

carola1977: Tack för tipsen. Har nu någon idé på vad för bok man kan ge?? Samtidigt så känns det inte som om min kusin skulle bli så glad över sånt. Han är hyffsat bortskämd och vill ha det roligaste hela tiden. Men men...han får väl i värsta fall nöja sig med en bok...

• ia25

Tenn-soldater och kulor håller många barn på med på skolorna så det är ju ett hett tips nu i vår. Angående böcker så köp någon fakta-bok. Sexåringar är frågvisa och vill ha svar på allt. Kolla med pojkens föräldrar vad intresset är just nu, djur, dinosaurier, rymden eller liknande.

• SweetStarAngel

Min äldsta dotter är 6 år och hon tycker om att få kläder i present, hon är iof väldigt klädintresserad
    Annars lego brukar vara bra och uppskattat. I värsta fall pengar så kan han köpa vad han vill

Jag behöver inga tatueringar, mina barns och min mans namn är ristade i mitt hjärta för evigt
  • Christina86

Tack snälla alla för era underbara tips! Nu ska jag iväg och se vad det blir..=)

Ha en trevlig helg!

Svar på tråden Vad ger man en 6 åring i present?? HJÄLP!