• Sicali

Hur ont gjorde det att tatuera sig på axeln?

Skala ett till tio, ett är minst ont och tio är mest. Det gäller en medelstor tatuering på axeln. Ni som har det, bedöm smärtan som ni upplevde den.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-18 15:27:27:
    Tusen tack för alla svar. Det verkar vara ganska lindrigt på axeln, ett bra ställe att göra första tatueringen på. Det blir nog ett hjärta där iallafall då

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ont gjorde det att tatuera sig på axeln?
  • Lequisha

Det var inte alls farligt. Inte som att göra en på benet

Var inte orolig alls.

• Sicali

Jag är så sugen på att göre ett treditionellt hjärta med min sons namn i på axeln. Det är supervanligt och lite trist men jag skulle ändå gärna vilja ha just det. Men jag är lite rädd för smärtan måste erkännas.

• obbols

Hej!
    jag har 2 tatueringar, en på höger axel och en på vänster fotled. Det du ska tänka på är att själva färgen gör ondast, alltså ifyllnad, så om du är rädd för smärta, försök ta en med rena linjer och inte så mycket ifyllnad. Jag tycker att smärtan när man tatuerar sig är jätteskön och den senaste jag gjorde på fotleden höll jag faktiskt på att somna. Surret från maskinen är sövande! Jag tycker att du ska göra tatueringen med din sons namn, när mitt barn är fött ska jag tatuera in hans/hennes namn!
    Lycka till!

• Nevada

min ena är högt upp på armen, mot axeln. känns inget överhuvudtaget. kittlas gött och man somnar nästan.

Ja va fan man var ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig !
  • snusan30

Det känns inte alls på axeln, har katten jansson där och jag trodde det skulle göra jätteont men kändes inte alls.

• Aquamarine

tyckte inte det känndes ngt alls...inte ngn av dom jag har...har ett hjärta p hö axel med min man namn...vä axel ett varghuvud....vä skuldra nalle puh och en tribal i svanken...efter min grav ska jag göra en på halsen....tror d beror mkt på hur hög smärtgräns man har.Känner en som tyckte det sved på axlen tex...

• Nevada

jag har på halsen, det kändes absolut INGENTING..

Ja va fan man var ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig !
  • snobben

Nä, det gjorde inte särskilt ont, det var värre på vristen och på skuldran men inte heller det var så mycket att ojja över.

Få människor lever idag, de flesta förbereder sig för att leva i morgon
  • Tinnituzzz

Jag har en denlfin som hoppar över ankeln. Det gjorde inte alls så ont som jag trodde det skulle göra. Var rätt nervös innan. Men det gjorde bara LITE ont i mellan åt.

• Tessiless72

Jag väntade länge med min tatuering (en delfin på höger axel). När jag var med en kompis som tatuerade sig så var det en tjej som svimmade utav smärta så då väntade jag.....hann bli 30 innan jag vågade och vet du vad? Det var inte alls farligt!!! Har man fött barn så är detta ingenting!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Hur ont gjorde det att tatuera sig på axeln?