• Bempa

Ont att tatuera på foten?

Jag är väldigt sugen på att tatuera mig O jag har funderat på foten, ovansidan. Inte ut på tårna dock. Är det någon som gjort en där? Nån som kan visa, o framför allt gjorde det ont?

Jag har ingen tatuering innan, o är tyvärr väldigt rädd för nålar, men vill så gärna.

En fot framför den andra....
  • Svar på tråden Ont att tatuera på foten?
  • obbols

Hej!
    Jag har en tatuering på sidan av foten ovanför "knölen", den gjorde inte ett dugg ont, det var skönt tyckte jag! har även en på min överarm, den gjorde ondare, därför den har mkt svart i sig, så om du är lite rädd råder jag dig till en enkel med lite färg eftersom ifyllnad av färg gör ondast!

• Bempa

Ja, jag har hört att det gör ondare att färglägga den. Hm, får kanske fundera på en svartvit... Tack för era svar

Har ni bilder på dom också?

• Nevada

det där är individuellt.. min hals kändes absolut ingenting, armen kittlades. ryggen/svanken/sidorna däremot känns en del.

vad ska du göra för motiv på fötterna då?

Ja va fan man var ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig !
  • Bempa

Jag vet inte, vad det var för en blomma som jag såg, men den var så vacker o den satt på foten, riktigt läckert

Miami Inc, det är deras fel alltihop

• Nevada

Jaha okej, kanske en hibiskus? dom är finfina iallafall.. hehe

Ja miami ink är bra och ge inspiration

jag funderar själv på och gadda fossingarna men det blir efter allt annat jag
    tänkt göra. det är riktigt snyggt iaf!

• Bempa

Ja riktigt snyggt med vissa skor också, o på sommaren

Frågan är ju om jag pallar det. Är rädd för smärta, jätte nålrädd, ingen bra kombination

• Nevada

Hehehe nej det är ju det som är problemet .. lite kul att du väljer fötterna som första
    stället också men jag tror inte det är så farligt.. fast det är ju rätt benigt..
    Men skulle det göra jätteont får du ju tänka på att det är värt det.. för fan vad snyggt det blir när det är klart
    Så får jag tänka när jag fyller i ryggen.. första sittningen ville jag ärligt talat bara dö hahaa..

• Bempa

Jag får väl ta lite alkohol innan Lite bedövad Jag frågade faktiskt om jag fick "supa" till det, men det tyckte han inte, däremot kunde han acceptera 2-3 st   Det blir nog det som gäller, om det blir nåt med detta   Men jag vill verkligen!

• Ängla 2

Hej! Jag har en tatuering på hela min fot, svart. Tycker inte
    att det gjorde speciellt ont. Är jättnöjd med den, många tycker den e skitsnygg. Har en på ryggen oxå, kändes inte heller.

Är du rädd för nålar kan du kanske göra en liten?

• Nevada

Haha du får alltså supa till det lite iaf.. det är riktigt generöst
    klart du ska genomföra detta nu!!

• Bempa

MM, borde göra det nu innan sommaren ju, så man kan visa upp den sen

• snobben

Gammal tråd men skriver ändå Om drygt en vecka ska jag göra en tattoo på vristen ner på ovansidan på foten, ca 2 dm stor i färg. Är inte rädd för smärtan, har 3 st tatueringar som inte gjort särskilt ont.

Tycker du ska slå till...gör du en mindre så går det ju rätt snabbt.

//Snobbelito
Svar på tråden Ont att tatuera på foten?