• Mollan Malin

Du som har en Teutonia Spirit s3...

Vad tycker du om hjulen?
    Vi gillar vagnen och de funktioner som vagnen har, men försäljaren sa att hjulen var ett minus. Vad tycker du?
    Vårt andrahandsval är en Urban Jungle men jag gillar inte att sittdelen inte går att vända och att det känns lite dumt med banden som reglerar ryggstödet bl.a.

• Svar på tråden Du som har en Teutonia Spirit s3...
  • Trojka

Öh... På vilket sätt skulle hjulen vara dåliga? Har en S3a och har inget att klaga på.

• cath

håller med att hjulen va minus.det skakar gamska mkt när man kör på gatusten i skogen va det hopplöst (stackars barn).Va i samma sitts som du urban eller teutonia. köpte teutonia s3 använde den 11mån sålde den och beställde en urban. Själv tycker jag urbans ryggstöd är bra Då på teutonia är det svårt att komma åt att sänka den & så är det så mkt tyg.urban är lättare att få in i bilen då den blir ganska platt.Min flicka vill bara åka framåt.
    Så jag hoppas att hon kommer att trivas i en urban (har inte fått den än).Teutonia s3 är ganska liten som sittvagn & känns lite plastig.
    Lycka till hoppas du har fått lite hjälp

• zarah27

Jag är supernöjd med min S3:a, inklusive hjulen! Den går som smort till och med i snömodd! Dock så låter det mer när jag kör på isiga vägar, jämfört med min Knorr som hade lufthjul. Men den hade ingen fjädring alls så det skumpade ändå mer i den.

• Mollan Malin

Tack! Bra att höra lite synpunkter från användare. Att hjulen skulle vara bullriga på gatsten och att den kunde vara svårkörd i oländig terräng var just vad försäljaren sa. Men några verkar ju ändå vara nöjda med hjulen... hmmm.. vi får nog fundera ett tag till innan vi bestämmer oss. Synd at man inte får låna en vagn från butiken och provköra ute som med en bil...

Svar på tråden Du som har en Teutonia Spirit s3...