• Anonym (förbannad)

Ego-centrisk kompis!!!!!!

Jag undrar om det finns fler som har kompisar med vääääldigt uppblåsta egon???

Är så in i helvete less på en såkallad kompis så jag tror jag spricker!!!

Mer självupptagen människa får man leta efter, hon deklarerar alltid om hur snygg hon är, hur många komplimanger hon får, hur populär hon alltid varit, hur lätt hon har att få killar osv osv..
    Och tonen ska vi inte tala om... Medans hon alltid klankar ner på mig och aldrig kan ge en komplimang till någon annan!!!

Inga andra tjejer är snygga, smarta, roliga osv osv..

Ett bra självförtroende är jätte-bra och det är bra att man är medveten om sitt eget värde men detta har gått överstyr rejält..

När det enda vi pratar om nu förtiden är om hennes förträfflighet är något allvarligt fel!!!!!!

Orkar inte med detta mer!!!! Vad ska man göra????

• Svar på tråden Ego-centrisk kompis!!!!!!
  • Marija79

när någon måste häfta sig så mycket som hon gör betyder det inte att hon har ett bra självförtroende, tvärtom! Hennes självförtroende är i botten så hon gömmer sig bakom en fassad.

Har du tröttnat på det? Om hon är en bra kompis så tål hon att höra att hon ska sluta snacka dynga, för du känner henne redan!

• Lillpluttens mamma

Tycker också att du säga ifrån. Jättebra att du känner dig toppen men kan vi prata om lite andra saker också ibland?

*Mamma till den busigaste busen *
  • kurteva

Säg som det är, att du inte orkar mer! Om hon inte ändrar sig kan hon ju hitta en ny vän, borde inte vara så svårt om hon nu är så fantastisk som hon själv säger.......

• Runguska

Det är nog inte för sig utan för sig själv hon upprepar sitt mantra! Det är bara det att hon vill att andra ska höra för att det ska bli mer verkligt.

Det hjälper dock inte dig. Säg till henne att du tycker om henne oavsett vad andra säger och att ni kanske kan ta en fika eller se en film och diskutera något annat för en stund.

Svar på tråden Ego-centrisk kompis!!!!!!