• virrigavevve

håller på att göra håret blått

så otäckt det aknske kommer att se ut.. hahahahahahah

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-18 12:07:31:
    finns bild inne på bildgalleriet nu.. hahahhahaahha blev nästan som jag trodde..=)

• Svar på tråden håller på att göra håret blått
  • Grannen

lägg in en bild så vi får de sen!

• virrigavevve

ska jag göra.. haha

• virrigavevve

det komemr att bli en hel del olika nyanser=).. jag har fortfarande kvar lite rosa i mitt hår från innan=)..

• Roisin Dubh

Blått är snyggt. Glad Det är svårt att få färgen att hålla tyvärr.

◄ Dio betyder gud ►
  • Grannen

Låter färgglatt! Själv är jag rätt konservativ. Tyckte jag tog ett stort steg när jag gick från blont till rött. och då var det "lagom" rött i brunton!

Kul att ngn vågar/vill sticka ut!

• virrigavevve

mitt rosa skulle bara hålla6-8 tvättar det hade jag i över en månad plus att det fortfarande var lite kvar det jag gjorde det i början på januari=)..
    dom på mitt jobb säger att jag e anställd som clown och inte som vårdare.. haha

• Fru N07

vilken märke använder du?
    Jag köpte blå färg i Ullared en gång, kommer inte ihåg märket men det var totalt värdelöst!!!
    Allt annat utom mitt hår blev blått, handfat, badkar,duchslang.
    Inte en tillstymelse till blått i håret men det blev en konstig konsistens på håret flott fett äckligt, fick tvätta det ett par ggr/dag i en vecka innan det blev redigt.

Vill ju oxå prova blå färg men vet ej om jag vågar efter förra gången.

• virrigavevve

jag använde direktion (tror jag det hette). men mitt hår blev en väldans massa färger.. det rosa som jag hade innan e fortfaradne kvar så det blev blått där det rosa hade förvunnit och sedan på visa ställen blev det lila=).. men jag tycker det e häftigt.. ahhahahaha.... sicken skräckis..=).. den rosa jag använde var mycket bättre fast där blev allt rosa hår och allt.. ... mina händer e helt blå nu fast jag hade handskar på mig.. ska lägga in bilder nu hade jag tänkt mig

• virrigavevve

ingen som vill se mitt hår??

• virrigavevve

jaaaa... nån som vill titta.. bild finns på galleri

• ELAAAN

hmmmm.. okej,, min bästis är som dig. färgar håret i alla möjliga färget ^o) men, det ser lite.. nyårsaktigt ut :P

• virrigavevve

hihi.. jag börjar vänja mig hahah. men efter detta komemr det bli en hederlig naturlig färg tror jag..=)

• virrigavevve

alla kan inte gilla det.. jag gillainte det helelr ibörjan.-. och visa av mina kompisar ber mig sätta på en mössa..=)..

Svar på tråden håller på att göra håret blått