håller på att göra håret blått
så otäckt det aknske kommer att se ut.. hahahahahahah
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-18 12:07:31:
finns bild inne på bildgalleriet nu.. hahahhahaahha blev nästan som jag trodde..=)
så otäckt det aknske kommer att se ut.. hahahahahahah
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-18 12:07:31:
finns bild inne på bildgalleriet nu.. hahahhahaahha blev nästan som jag trodde..=)
lägg in en bild så vi får de sen!
ska jag göra.. haha
lycka till!
det komemr att bli en hel del olika nyanser=).. jag har fortfarande kvar lite rosa i mitt hår från innan=)..
Blått är snyggt. Det är svårt att få färgen att hålla tyvärr.
Låter färgglatt! Själv är jag rätt konservativ. Tyckte jag tog ett stort steg när jag gick från blont till rött. och då var det "lagom" rött i brunton!
Kul att ngn vågar/vill sticka ut!
mitt rosa skulle bara hålla6-8 tvättar det hade jag i över en månad plus att det fortfarande var lite kvar det jag gjorde det i början på januari=)..
dom på mitt jobb säger att jag e anställd som clown och inte som vårdare.. haha
vilken märke använder du?
Jag köpte blå färg i Ullared en gång, kommer inte ihåg märket men det var totalt värdelöst!!!
Allt annat utom mitt hår blev blått, handfat, badkar,duchslang.
Inte en tillstymelse till blått i håret men det blev en konstig konsistens på håret flott fett äckligt, fick tvätta det ett par ggr/dag i en vecka innan det blev redigt.
Vill ju oxå prova blå färg men vet ej om jag vågar efter förra gången.
jag använde direktion (tror jag det hette). men mitt hår blev en väldans massa färger.. det rosa som jag hade innan e fortfaradne kvar så det blev blått där det rosa hade förvunnit och sedan på visa ställen blev det lila=).. men jag tycker det e häftigt.. ahhahahaha.... sicken skräckis..=).. den rosa jag använde var mycket bättre fast där blev allt rosa hår och allt.. ... mina händer e helt blå nu fast jag hade handskar på mig.. ska lägga in bilder nu hade jag tänkt mig
ingen som vill se mitt hår??
Jag vill se!!!!
jaaaa... nån som vill titta.. bild finns på galleri
snyggt!
hmmmm.. okej,, min bästis är som dig. färgar håret i alla möjliga färget ^o) men, det ser lite.. nyårsaktigt ut :P
hihi.. jag börjar vänja mig hahah. men efter detta komemr det bli en hederlig naturlig färg tror jag..=)
Häftigt
hm inte min smak direkt...
alla kan inte gilla det.. jag gillainte det helelr ibörjan.-. och visa av mina kompisar ber mig sätta på en mössa..=)..