• Fashion S

Bilder på era fina kök!!

Hej!
    Jag och min sambo håller på å planera vårt nya kök och därför skulle det vara kul å se bilder på era kök och få lite tips o ideer.

Troligtvis blir det att vi köper köket på Ikea så om det är någon som har bilder på ett Ikea kök så hojta till Räcka ut tungan

Nu är Nellie här!!
  • Svar på tråden Bilder på era fina kök!!
  • Sup3rstar

en liten varning gällande ikea kök, mina föräldrar gjorde om sitt kök ganska nyligt, fattades några lister för dom men när de skulle åka dit och köpa så hade det köket utgått för dem! Lite sjukt tycker jag att ett kök kan utgå så där utan förvarning för det va inte alls under lång period från att de köpte de tills det hade utgått..

• Niinaaa

Lite bilder från mitt kök

• wic gbg

Jag köpte min diskho ifrån IKEA och det vill jag avråda ifrån då den är i något konstigt material som liksom inte går att polera upp, svår att förklara men det är inte snyggt.

• Dundermamman

Här kommer en bild på mitt IKEA-kök, som jag älskar Kyss

• Snart kanske
    Köket
    Kommer jag aldrig få bli mamma?
  • Fashion S

Någon mer som vill visa upp sitt kök???

Nu är Nellie här!!
  • Krillan

Hej
    Jag har bilder på mitt Ikea kök "Tidaholm" i mitt krypin

• annroll

Jag ser att ni har likadana bänkskivor... är de från Ikea?
    Är dom bra? Är oxå ute efter de, men min kille tror inte dom e ngt bra... så han vill ha ngn stenskiva som dom säljer.. stenpulver grejs. Men för mig kan de lika gärna va den som ni har, om de nu e samma...?
    Ge mig era åsikter! =)

• Linn79

Jag har bilder på vårt kök i mitt galleri. "Lidingö" från IKEA.

• Dundermamman
    Linn79 skrev 2007-03-22 21:52:44 följande:
    Jag har bilder på vårt kök i mitt galleri. "Lidingö" från IKEA.
    Jättesnyggt kök Skrattande 
  • Linn79

Dundermamman: Tack! Ditt kök är också jättefint!

• tessan8micke

Jag har bilder i mitt galleri under "Nya lägenheten". Det är inte riktigt klart, saknas vitvaror och fläkt och så.

• Linah

bilder finns i mitt galleri oxå

• Linah

mitt plus hade gått ut, men nu är det uppgraderat och man kan se bilder i galleriet

Älskade ungar : Hannah 040320 & Hilma 060528
Svar på tråden Bilder på era fina kök!!