sniffa i trosor ?
Läste härom dagen om män som tänder på att sniffa i tjejers använda trosor.. Hur FAN kan man tända på det?.. Någon som har erfarenhet av det?
Läste härom dagen om män som tänder på att sniffa i tjejers använda trosor.. Hur FAN kan man tända på det?.. Någon som har erfarenhet av det?
Nej, jag har ingen erfarenhet av det, men jag tycker inte att det är så konstigt. De flesta kvinnor har ju lite flytningar som gör att troserna luktar underliv och alla tänder vi ju på dofter, så varför inte? Men jag skulle nog tycka att det kändes lite konstigt om min sambo helt seriöst ville sitta och sniffa på mina trosor
även om jag förstår principen.
Det är ingen ovanlig fetisch. Har erfarenhet av det via patienterna i mitt yrke, det är som Kandidaten säger ett rätt förståeligt beteende rent biologiskt...
Jodå....killar har erbjudit mig pengar för mina använda trosor.
Eh nej tack...dom behåller jag nog för mig själv.
Jag blev erbjuden 500 kr för ett par begagnade trosor en gång.....fy fasen va äcklad jag blev..behåller mina trosor jag me.
jag tycker inte det låter så fruktansvärt konstigt. Håller med inlägg #1. Däremot att köpa begagnade trosor på nätet så som vissa tydligen gör, det är lite läbbigt. Lättförtjänta pengar dock...
en kompis till mig blev erbjuden 500 kr för sina trosor på stan... hon sålde dem! ha ha ha
hade jag nog oxå kunnat göra faktiskt
Nej det är inget konstigt med det! Jag själv skulle vilja sälja lite använda trosor.
Det luktar ju gott om mina trosor!
Som kille tycker jag detta låter hemskt läskigt. Det är inget jag tänker testa iaf.
Men det är ju ett fritt land...
hahaha för femhundra spänn kan dom görna få mina urtvättade trosor....