• Anonym

Kallsvettas!!!

Är det någon mer som har problem med kallsvettningar???
    Jag svettas om nätterna, och fryser oerhört mycket på dagarna(som nu) tempen visar 37,2 så det är ingen feber som spökar.

• Svar på tråden Kallsvettas!!!
  • Anonym

Jag kallsvettas om händerna, STÄDNIGT

• Anonym

gud vad jobbigt! så irriterande, nu när jag fryser så klär jag på mig varmt men efter en stund så börjar jag svettas och klär av mig och börjar frysa igen. haha. detta låter kanske som i-lands problem men jag står snart inte ut!

• Anonym (me too)

jag är precis likadan. går alltid omkring och fryser.. alltid filt på mig i soffan.. Men på natten kan jag vakna och vara dyngsur. har inte speciellt varmt i sovrummet.. Har öppet fönster. Jättejobbigt, speciellt om man vakna och pojkvännen vaknar samtidigt och så dryper man i svett.. Fattar inte varför.? Svettas aldrig i vanliga fall..

Har börjat äta järntabletter nu, och tror faktiskt att de börjar hjälpa. Inte lika kall, men svettas fortfarande på natten. Fast i natt var iofs första gången jag vaknade och inte var dyngsur.

• lumpa

me too: samma här! försöker alltid dra ner på värmen i sovrummet innan jag lägger mig, fryser när jag lagt mig och vaknar några timmar senare att jag dryper av svett. gahhhh, byta lakan hela tiden!

aha, det låter intressant att det blivit bättre av järntabletter, kanske borde kolla om man har brist på något.

• Anonym (me too)

det är jättejobbigt.. alltså, jag svettas aldrig.. men nu vaknar man och allt är dyngsurt, lakan, sovkläder.. hjälper inte att sova naken heller. Men hoppas att järntabletterna har effekt så att det inte bara är en tillfällighet. :)

Vill verkligen inte ha det så här längre. :(

Svar på tråden Kallsvettas!!!