• Anonym

    Tips på sexuella rollspel och lekar.

    Jag känner mig lite sugen på sexiga rollspel med min man. Vi har pratat mycket om det. Men vi har sån dålig fantasi.
    Skulle vilja ha mycket tips och idéer hur vi kan hotta upp vårat sexliv med olika rollspel. Så kom igen nu! :)

  • Svar på tråden Tips på sexuella rollspel och lekar.
  • Anonym (hothot)
    oj vad enkelt... lek att han är en hantverkare som kommer för att fixa rören och istället fixar dig... gärna att han har skitigt blåställ på sig... eller en jag testade; obs! detta var planerad lek!! det ringer på dörren, jag öppnar och in kommer en kille som slänger upp mig mot vaggen med ryggen till och våldtar mig och går... lite hårt o brutalt kanske men behövde leka lite... annars prata med gubben din och planera, överraska vad som helst... eller (!) ta emot han när han kommer i bara stay-ups o högklackat och be honom lyda din minsta vink... han lär älska dig för detta mottagandet...
  • Anonym

    Måste väl säga att jag känner mig riktigt sugen på "våldtäkts-grejset". Det är är faktiskt något jag har funderat på länge. Men hur säger man det till sin man utan att han ska tro att man är knäpp. Det handlar ju inte om att man vill bli våldtagen på riktigt.

    Hittade tips på rollspel på en annan sida om någon är intresserad.

    * Tysta leken. Regeln är kort och gott att man inte ska prata. Man kan förstås ha olika stränga regler, men jag tycker personligen bäst om den stenhårda varianten där man inte har nån som helst konversation överhuvudtaget. Exempel: Killen kommer hem till tjejen, ingen säger ett ord, alltså inte ens ett hej, utan i stället sätter man igång direkt med själva akten under tystnad (stön och liknande är förstås tillåtet). Efter att akten är över gäller fortfarande tystnadsplikt. Man skiljs åt utan att säga så mycket som puss och hej. I idealfallet har inte ett enda ord yttrats under hela besöket. All kommunikation har skett via minspel, blickar och rörelser.

    * Sex under tidspress. Man kommer överens på förhand om en tidpunkt då man måste vara klara. Om man håller till i tjejens lägenhet kan man till exempel ha som krav att killen ska vara ute ur lägenheten före klockan 20:00. Självklart ska tidsgränsen vara så tufft satt att det inte är alldeles självklart på förhand att man kommer att hinna klart. Här kan man skapa en liten story, till exempel att tjejens (lämpligen påhittade) pojkvän kommer hem precis klockan 20:00 och att killen måste försvinna innan dess för att slippa bli ihjälslagen. För att skapa lite extra nerv kan man dessutom göra så att tjejen bjuder hem en person (väninna, förälder eller vem som helst) till den aktuella tidpunkten så att killen faktiskt måste försvinna innan dess.

    * Spottleken. Den här leken går ut på att man kommer överens om att visa varandra uppskattning genom att spotta på varandra. När partnern gör nånting som man njuter lite extra av visar man det med en spottloska i ansiktet (eller nån annanstans) på personen. Låter kanske lite sjukt, men genom att "omdefiniera" en handling som egentligen är förnedrande till att betyda raka motsatsen kan man skapa en ganska kittlande stämning.

    * Oskulden. Det här handlar förstås om att en av parterna, säg tjejen, spelar rollen som oerfaren oskuld. Hon beter sig alltså medvetet fumligt, nervöst och osäkert, och killen får "lära upp" henne steg för steg och vägleda henne genom akten.

    * Strandraggarleken. Den här leken funkar bäst på sommaren när det är varmt ute och inleds gärna på ett uteställe. Tjejen spelar rollen som turist och sätter sig ensam vid ett bord med nånting drickbart. Efter en stund dyker killen upp. Han går fram till tjejen och börjar bete sig som en äkta strandraggare, gärna på ett sätt som väcker en del uppmärksamhet bland övriga gäster. Han sätter sig ner vid hennes bord, öser beröm över henne, ger henne komplimanger och beter sig allmänt sliskigt. Hon spelar till en början lätt ointresserad och lite reserverad, men för varje komplimang mjuknar hon mer och mer. Efter ett tag kommer han med förslaget att han ska visa henne runt i staden, vilket hon givetvis tackar ja till. Efter att ha vandrat runt och pratat strunt ett tag förklarar han för henne att han ska ta henne till en undanskymd plats som han aldrig brukar visa vanliga turister utan bara speciellt utvalda personer som han verkligen beundrar och respekterar. På denna undanskymda plats (som tjejen inte känner till på förhand) har de båda sedan sex.

    En variant på leken är att tjejen utger sig för att vara utlänning så att hela konversationen sker på engelska. En annan kul grej som kräver en riktigt iskall kille är att han först går fram och smörar för några andra kvinnliga gäster på utestället innan han börjar spela teater med sin egen tjej.

    * Horan och torsken. Behöver väl nästan inte förklaras. Tjejen spelar alltså rollen som "hora" och killen är tjejens "kund". Kan förstås genomföras på en miljon olika sätt, fast givetvis utan att några riktiga pengar byter ägare.

  • Anonym (hothot)
    ska testa nåt av ovan lekar... våldtäcks leken ja... tror nog inte han tror man är knäpp...det är ju en lek som kan varieras lite hur man vill och det bästa är att om man vill sluta så bestämmer man ett stopp ord; tex blomma så då vet man att just det ordet verkligen betyder sluta... och det är ju bara het, rå sex... en annan variant på strandraggaren är att man träffas på nytt på en bar... alttså ni är ute och har kul för att senare få syn på varandra och ragga på varandra... han kanske njuter av att se dig raggas på av andra innan han blir den lycklige som får dig hem... gillar leka, dock inte sånt som kiss/bajs/sado men våldtäcks grejen gjorde mig både lite rädd och oerhört kåt när jag tänkte på det i efterhand, just för att det var lite brutalt hett... en lek
  • Anonym (sovande)

    Vi gillar en lek där tjejen låtsas sova och killen "utnyttjar situationen", först genom att tafsa lite lätt, sedan genom att helt enkelt lägga sig försiktigt över tjejen och sätta på henne. Eller om hon ligger på sidan så kan han dra troskanten åt sidan för att få tillgång. Ibland vaknar hon och ibland inte.
    Det är bra att vara överens om vad som ska hända innan.

Svar på tråden Tips på sexuella rollspel och lekar.