• pelagonia

Bilder från dukning på barndop efterlyses..

Hej

Är nästan färdig med planeringen av dopdukningen..men behöver lite mer inspiration.
    Undrar om någon har som vill visa för mig ?

Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • Svar på tråden Bilder från dukning på barndop efterlyses..
  • Jenkan82

puffar... vill oxå gärna ha lite inspiration..

Mamma till underbara lilla Molly!
  • bigmacoco

Har inget att visa men när Emil döptes köpte vi en massa billiga träramar på Ikea, och betsade snyggt. Sen satte vi in foton på guldklipmpen och placerade på alla bord så att alla gäster kunde titta på honom även när han inte var i närheten. Mkt uppskattat!

• ungamamman

jag har lite bilder på min lilla tjejs dop. hade färg tema rosa och grönt.  hoppas att ni får lite inspiration. kram från jennie

• Jenkan82

puffar igen

Mamma till underbara lilla Molly!
  • gravida06

har nån bild vet inte om man ser så mkt, glömde ju självklart att knäppa lite kort innan alla slog sej nerFundersam
    Väldigt enkel dekoration men fin ändå tycker jag

• Jessica24
    Jag har några bilder i mitt Galleri av dekorationera vi hade på vår sons dop.

♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • groda06

Bild finns i mitt galleri, inte så bra bild.......... Vek servetter som hjärtan och hade tulpaner på borden, och sån där "confetti" som såg ut som små blommor och hjärtan.Glad

• QuteCat

såg att nån av grav-tidningarna har dop-spacial just nu.. extra bilaga.. kika där

• Puh mamma

Vi hade namnkalas utomhus på sommaren. Vi hade rosa-randiga dukar och sedan hade jag massvis med små glaskoppar (typ IKEAs) där jag hade en trädgårdsros eller ett rosa litet ljus i varje kopp. Ella hade sedan en hemmagjord blomserkrans i håret med matchande trädgårdsrosknoppar och prästkragar. Väldigt elegant och fint.

• dalamilla

Titta i mitt galleri vet ja....
    Lite inspiration

Svar på tråden Bilder från dukning på barndop efterlyses..