• Anonym (badkrukan)

Vart hittar jag baddräkt i stor storlek?

Hallo tjejer, det brukar alltid finnas någon som vet så nu frågar jag här om det är någon som har sett på internet vart och om det finns baddräkter i större storlekar som är har inte är högt skurna utan har lite ben? sådana baddräkter som är lite 50 talsinspirerade?

vore så underbart om ja kunde hitta en sån så man kunde gå å bada i sommar å känna sig fin, gärna i svart eller mörkare färg

• Svar på tråden Vart hittar jag baddräkt i stor storlek?
  • Anonym (badkrukan)

puffar...å hoppas nån har nått tips

• Anonym

Hej!
    Miss Mary har baddräkter i större storlekar. Har inte inte adressen nu, men googla så hittar du den. En del av deras saker är tantiga men de har fina också.

• JCA

Abecita har också fina baddräkter i större storlekar.

• Anonym (badkrukan)

har ni några adresser till dessa internetsidor? ellos har jag kollat på och dom har inga baddräkter som faller i min smak, har beställt därifrån förut och passformen är bedrövlig

• Anonym

Det finns baddräkter upp till storlek 54 på KappAhl Glad Där har jag köpt min!

• Anonym (badkrukan)

har kikat på kappahl där ja bor men det finns bara i små storlekar å har inte funnits större på flera år

kan man beställa från usa? nån som vet? dyrt?

• Anonym

Kan du inte fråga på KappAhl om dom kan beställa hem då? De ska finnas där på deras "stora" avdelning!

• Anonym (badkrukan)

jo kan man kanske göra, men på kappahl här i stan verkar det som om de inte tar in, har inte funnits baddräkter i stora storlekar på flera år men bikinis tar dom in fast det är väldigt få fylligare kvinnor som vill ha en bikini

• Anonym

Om du är kurvig också är bravissimo i England bra (blir ingen tull eftersom det är EU).

Svar på tråden Vart hittar jag baddräkt i stor storlek?