• Stufflan

Äntligen, efter 4 år och 9 månader

Hej!
    Vill bara berätta det helt underbara, som jag har svårt att greppa men som saka börjar sjuka in...JAG är gravid!!!!!
    Vi har varit oförklarligt barnlösa och testat mycket på de här åren; haft mycket sex, gjort hormonkurer, 4 inseminationer, akupunktur, hälsokost-piller-kurer som rosenrot och annat, flyttat, bytt jobb, sagt upp oss från jobb, bytt till mindre bil, slappnat av, stressat, tänkt på annat (nja, kanske inte helt), rest, 3 IVF där vi i ett av fallen satte in två ägg, 1 FET, alla ägg har varit av toppenkvalitet.. och så gjorde vi vårat första egenfinansierade IVF-försök i februari med två ägg och det gick vägen!!! Det är första gången jag fått positivt på gravtestet. Jag har två små pickande hjärtan i min mage och är så lycklig (samt har molande värk i rygg och mage och mår illa.. men det gör jag gärna så länge de där inne har det bra).

Ja, jag ville bra berätta det. Är ganska dålig annars på att skriva här men har genom åren läst mycket och särskilt under "Äntligen gravid"-rubriken för att hämta lite hopp när allt känts hopplöst. Om jag kan ge hopp till någon annan blir jag glad.
    Nu är det bara att hoppas att det går vägen. Det är en orolig tid framöver.. men jag är glad!
    Lycka till där ute. Många kramar Stufflan (v. 8+2)

• Svar på tråden Äntligen, efter 4 år och 9 månader
  • Yrslan

GRATTIS!!!! håller alla tummar för er

• wellpapp

stort grattis!

hoppas dom två små hjärtana vill picka vidare,
    det förtjänar ni verkligen!

• getingmidja
    Stort grattis!!
    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Mysan74

Ett jätte stort GRATTIS till dig!!!

• Bliglin

Jättegrattis Oj så härligt! Jag jublar här hemma för dig Tack, du ger mig hopp!

Svar på tråden Äntligen, efter 4 år och 9 månader