• TEDDEN

Keps på killar är fruktansvärt fult!

de ser så otroligt obegåvade och slappa ut i keps.
    Grädde på moset är väl ändå en fet snus under läppen också. Uäääk.
    Naturligtvis faller inte kepsanvändande i sportsammahang under denna kategori utan enbart i kombination med vanliga kläder.

Nu vet jag ju att jag inte är ensam om att tycka detta och heller inte att alla kommer att hålla med mig!

Vad tycker du är det fulaste en kille kan ha på sig?

För tajta jeans? Kortärmad skjorta? (För det är verkligen fult ) eller kanske cykelbyxor?

Låt höra!

• Svar på tråden Keps på killar är fruktansvärt fult!
  • limon

För korta byxor som killen dragit för långt upp mot armhålorna är det fulaste jag vet!

• niamh

Jacka (av längre modell) som sitter åt runt midjan! Uugh..

• Annna

Tajta jeans, som dessutom är för korta!!! BLÄ vad fult

• Lilltessan

Tröja som är urringad, eller skjorta öppnad så brösthåren sticker upp i halsen. Usch och bläh!

• Mar1lyn

hmm... min man använder keps, snusar, har en halvlång rock, i figursydd modell (dock ej tillsammans med kepsen!) men jag tycker att han är kanon fin (fast håller med om snuset).

Fulast är nördiga skjortor, byxor med hög midja tighta/eller utan passform. Träskor är vidrigt. Killar ska inte ha rosa heller!

• Jagge

Faan.. nu har ni ju totalt beskrivit hela min garderob, tur att jag inte är så noga och att jag bor på landet så att inte så många ser mig.

• Eofrysina
    För korta byxor med vita tubsockor, loafers, instoppad skjorta med ett tunt för hårt åtdraget skärp. Har en bekant som har sådana här kläder och jag går hela tiden och funderar på hur jag på ett fint sätt ska ge lite goda klädråd. Killen skulle ju se helt hyfsad ut, bara kombinationerna i garderoben ändrades.
Svar på tråden Keps på killar är fruktansvärt fult!