• Sentute

Ni som blivit gravida genom IVF

Hej lyckliga tjejer! Först grattis!!!!!, måste vara helt underbart det ni upplever!!

Jag vill fråga er... innan testdagen (då ni testade positivt) hur kände ni er dagarna innnan testdag? Kännde ni er gravida eller kändes det kört liksom och ni bara vänta på mensen eller? Vad hade ni för symtom om några alls?

• Svar på tråden Ni som blivit gravida genom IVF
  • Flindran

Dagarna innan min testdag hade jag molande mensvärk, framförallt i ryggslutet, och fick även bruna flytningar.
    Annars ömmade ju brösten en del, men det avtog mot slutet av ruvartiden, man vet ju inte heller om det är vaggisarna som ger det.
    Men nog kändes det kört tyckte jag, särskilt när jag fick bruna flytningar, men nu är jag i vecka 20

• coco brun

Jag kände mig gravid då mina bröst såg annorlunda ut ett par dagar före testdag, annars inget.

• Wallander

hade ömmande bröst, molverk i magen som mensverk..lite sega flytningar..men man behöver inte känna något alls..det är också normalt...lycka till

• Stumpan

inget bara så bara så otroligt trött *lycka till*

Leon vårat allt !!!
  • Citronmeliss

Molande värk och ibland högg det till. Vid något tillfälle var jag hundra på att det var mensdags.

Svar på tråden Ni som blivit gravida genom IVF