• Englica

Hund tårta!!??

Min bebis fyller 1 år i slutet av månaden.. Vi ska ha "kalas".. hihi skratta på ni *fniss*

Men jag hade ett recept på hundtårta, men har tappat bort det. Jag tänkte vi skulle göra två små, till pajas och grann hunden.. men är det någon som kan ge mig lite tips om hur eller vad jag kan "fylla" tårtan med..

Ha en underbar dag !!!

• Svar på tråden Hund tårta!!??
  • Spindelskratt

Leverpastej är väl bra att fylla med eller?

• LillaLulla

Tja, när min mors hundar fyllde år så gjorde vi en enkel tårta med knäckebröd som botten, tonfisk som fyllning och knackorv som ljus! Mycket uppskattat, speciellt av Ronja som gladeligen skulle ha ätit ett flygplan så länge det vore nersmetat med tonfisk!

• KajsaLiza

Går ju att göra en sorts smörgåstårtevariant med leverpastej och tonfisk mellan lagren. Garnera med ost och köttbullar.

• Englica

ok.. då får det bli en blandning av det .. han äter typ allt.. men ville bara ha några tips.. har typ ide torka hehe!!

• pratglada tjejen

Hej! Nä, vadå. Jag ska fira min Ronja! Hon fyller 1 år den 7 juni. Jag tänker bjuda släkten,Ronjas hundvän och ngn kompis till mig.
    Hmmm...ja det kanske man skulle göra ändå. En hundtårta alltså. Tänkte bara ge kex, men man kan ju bygga på en tårta av hundkex,kyckling,gustafskorv typ... Till saken hör ju den att Ronja inte får så mycket "människormat, men Gustafskorv får hon, och tänker börja ge lite kyckling. Bara "nyttig"-människomat iallafall!

Kram kram!

• LillaLulla

Åh, vad jag längtar tills jag får en egen valp och kan göra sånadär halvtokiga grejer!

• Englica

Hehe.. och jag som var rädd och erkänna det.. hihi.. Men när man inte har barn iaf jag så är han ju min hårige bebis.. fast det kommer han å va sen vilket fall som helst

Men gött och känna att det finns fler "tokar" som jag

Svar på tråden Hund tårta!!??