Jag är vuxen och kan inte simma! är så deprimerad speciellt nu inför sommaren!
jag kan inte simma! är 23år. Finns det andra i samma situation?
jag kan inte simma! är 23år. Finns det andra i samma situation?
Det finns simskola för vuxna i de flesta simhallar. Så gör ett försök till i sommar.
Det finns det, min svärfar bla.... Ring simhallen där du bor och hör om de har simskola för vuxna. Kram
Men kan du inte ringa närmsta simhall och fråga om dom har vuxenletioner? Annars kan dom säkert hjälpa dig.
min bästa man kompis kan inte simma och det finns rätt många som inte kan simma.
mem han började gå i en simskola för vuxna för han kändes väldigt demrimerad att inte kunna simma och ett utanförskap.
Precis dom de andra säger, ring simhallen och fråga om kurser!
Det finns människor i alla åldrar, från tonåringar till pensionärer som inte kan simma. Gå på kurs med andra i samma situation, du lär dig snabbt och får njuta av att simma i sommar!
Lycka till!
En av mina bästa vänner kan inte heller simma, så du är inte ensam. Om du inte vill gå på simskola, så kanske du har nån god vän som är duktig på att simma och som kanske kan lära dig??
Det är aldrig försent för att lära sig!!
tycker det känns lite pinsamt att inte kunna simma, vet inte om jag vågar gå på simskola.
TS: jag kan inte simma heller, eller det beror på hur man ser på saken jag vet hur man ska göra för att simma men orkar inte. Sedan är jag rädd för vatten.. Men min far kan inte heller simma så du är inte ensam
Förstår att det är lite pinsamt efter som "alla" kan simma.
Men uppenbarligen så är det inte så.
Ett tecken på det är ju att simskolor har kurser för vuxna. Ring och fråga. Tänk på att alla i den kursen är i samma sits som du.
Lycka till!
Alla de andra som går i simskola kan inte heller simma, så där är du inte ensam. Du hör dessutom till de yngre av de som brukar delta i simskola för vuxna, så du lär dig säkert snabbare än andra