• buffybus

smekmånad

hejsan alla..

vi funderar på en smekmånad efter vårt bröllop på 2 veckor helst. vi tänkte på thailand för vi vet att det är superbilligt där och man har det skit varmt och soligt och thailändarna är riktigt trevliga..och man kan shoppa riktigt mycket.

finns det någon annan stans som är precis som thailand typ..lika billigt o handla o varmt och så...vill gärna upptäcka annat i världen men samtidigt så vill man inte chansa o bli missnöjd..

vill resa långt bort..inte till spanien iallafall för det känns som att åka till danmark..tycker jag..

• Svar på tråden smekmånad
  • Kajee

Thailand är nog oslagbart. Jag åkte dit på smekmånad för 13 år sedan. Vi var i Bangkok och Phuket. Då kunde man fortfarande hitta orörda stränder om man hyrde en moped och åkte på egen hand. Jag tror att Phi Phi Island är mer "turistigt" nu, särskilt efter att dom spelade in The Beach där. Men där var det helt suveränt!

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • buffybus

oki ja jag håller med..thailand är helt underbart...eller ja det lilla jag såg..hehe... vi var i karon...vi gillar karon...och så va vi ju o shoppa lite i kata o åkte en dag till patong.. vill klappa tigrar..men var i thailand kan man göra det?

• Billabong

För att kunna råda om lämpliga resmål är det en fördel om du berättar när på året resan ska äga rum eftersom vädret skiftar på de flesta resmål beroende på årstid...

Svar på tråden smekmånad