• Sicali

Ahhh jag blir galen. Idiotförsäljare!!

Aaaah jag blir GALEN!! Varför måste försäljare banka på dörren 20.40 på kvällen?? Varför kan de inte komma på normala tider??
    Pojken är ganska svårsomnad för tlf så när han väl somnat är det inte kul om han blir väckt. Sitter här på Fl och skriver i lugn och ro nu för bara en kvart sen när det bankar på dörren, en jäkla försäljare. Båda hundarna reagerade på bankningen och började skälla. Jag sa snabbt och irriterat nej, lugnade hundarna och fortsatte skriva. Tror ni inte det bankar på dörren igen fem minuter senare varvid båda hundarna åter igen sätter igång att skälla. En annan försäljare från samma företag. Även utan skällande hundar och utan småbarn så tycker jag det är sent att banka på hos någon, och dessutom med fem min mellanrum. De visste dessutom inte om varandra.
    Jag skall sätta en stor neonröd jäkla skylt på dörren, varning för kamphunden, knacka på egen risk!!

• Svar på tråden Ahhh jag blir galen. Idiotförsäljare!!
  • mammutten81

SKÄLL UT DOM.

Tycker skylten låter som bra idé..hehe.

• Sicali
    mammutten81 skrev 2007-03-19 21:40:29 följande:
    SKÄLL UT DOM. Tycker skylten låter som bra idé..hehe.
    *Ler* Nästa gång skall jag låta mina små skällande ligister smita ut genom dörren De bits naturligtvis inte man kan nog ändå verka skräckinjagande i mörkret.
  • Armine

Jag har hittat en jättefin skylt som det står allt dörrförsäljning undanbedes på. Bara jehovas som knackar på.

• Leaaa

"STÖR EJ - vi har privatliv" har min syster på sin skylt ska köpa mig en sådan jag me...

• Little Ms Chatterbox
    Leaaa skrev 2007-03-19 22:07:40 följande:
    "STÖR EJ - vi har privatliv" har min syster på sin skylt ska köpa mig en sådan jag me...
    Om jag skulle tappa några hekto, låt dom ligga, jag behöver dom inte!
  • mammutten81

åH sån skylt skulle man ha, undrar vart de finns.

• Leaaa

hon beställde en från någon sida som gör skyltar...

enklast e väl å skriva en på datorn å sen göra en skyltvariant själv med lite snöre å sånt

Svar på tråden Ahhh jag blir galen. Idiotförsäljare!!