Paul Mitchell Shampoo
Vad tycker du om Paul Mitchell?
Vilket av deras shampoon och balsam ar bast? Behover inget speciellt shampoo eftersom att mitt har ar obehandlat. Tips tack!
Vad tycker du om Paul Mitchell?
Vilket av deras shampoon och balsam ar bast? Behover inget speciellt shampoo eftersom att mitt har ar obehandlat. Tips tack!
aldrig hört talas om
Köpte deras volymshampoo efter en tidningsartikel men det var ett av de sämsta shampoon jag haft; håret blev fett och tungt och blev aldrig rent. Tyvärr, 150 bortkastade kronor.
Glömmer aldrig ett program jag såg på TV om Paul Mitchell (var det på E eller något liknande) för några år sedan. Han hade statyer av sig och sin fru i trädgården och hade stora problem med att veta vad han skulle göra av alla sina pengar. Blev äcklad.Lägg inte ner några pengar på honom.
Minns inte vad de hette, men jag hade ett schampo som luktade lite kokos-aktigt och det var superbra! Även ett balsam (The Detangler tror jag det hette) som luktade lite morot. Bästa balsam jag nånsin använt!
"The one" har jag haft och det var bra. Jag gillar Paul Michells produkter och alla tjänar ju pengar på sådant. Köp billigare på t ex www.hqhair.com
Indianica: Tack för tipset
Kanon!
Annie K: Shampoot som du beskriver är det som heter One som indianica gillade också. Använde det när jag bodde i L.A. så doften är verkligen nostalgi för mig.
Vikab, om du menar det grona Aloe volume shampoot sa haller jag med till hundra. Mitt har blev jattefett och tungt av det ocksa.
Men jag gillar Color shampoot. Det ar kanon!
One har jag inte varit sa nojd med heller, det funkar bara sadar for mitt har.
Gillar ni moisture eller body shampoot?
Silentwings:
Jag har kastat shampoot nu men det var nåt lila mönster på, inte grönt. Om du inte menar att själva shampoot var grönt för det minns jag faktiskt inte. Blev bara så besviken när man hade lagt en hel del pengar.
Aha, da maste det ha varit body shampoot for det ar lila. De har ett nytt i grona forpackningar som ar helt kasst ocksa.
jag har bara använt deras volymmousse, men jag tycker det är slöseri med pengar. Har lagt ut en massa pengar på dyra schampoon å så för jag har eksem i hårbotten, men det enda som funkat är head and shoulders. men det är jag det!
är lite snål av mig också...
Några av de få som verkligen fungerar på mitt torra flygiga tunna hår är PMs produkter... Speciellt det som Annie K pratar om, och sculpting glacen.
Jag älskar Awapuhi-schampot!
Det luktar himmelskt och gör håret väldigt mjukt och fint.
Jag gillar också balsamet som heter The Detangler. Perfekt för mitt grova, tjocka, lockiga hår.
jakeline: Har hittat ett suuuuperschampo + balsam för eksemet i min hårbotten! Det är av märket L'Anza och jag minns naturligtvis inte vad det heter, men det gör säkert återförsäljarna av L'anzas produkter. Balsamet är skithäftigt, för det är fullt av mentol o teatreeoil, så det bara fräser till i skallen
jag gillar vissa av Paul Ms schampon, bl a Schampo Two, som gör "extra rent" vilket kan behövas ibland
Blomstrande, jag kopte Awapuhi och Detangler idag. Ska bli spannande att prova imorgon. Hoppas det funkar pa mitt blonda, tunna nastan obehandlade har. (lite gammal farg kvar) Blir haret fett av Awapuhin och Detangler?
Har använt Awapuhi, Detangler och sculpting glaze i flera år. Passar mitt burr perfekt
Burr.
Passar det lika bra till tunt har tro?