• Anonym (vill bada)

Baddräkt/bikini som inte avslöjar allt hår?? Tips snälla!!

Jag har kollat runt lite på olika modeller på baddräkter och bikini som har "ben" så man inte behöver ta bort håren som sticker fram vid sidan på de där super smala grenarna som verkar vara standard, men jag hittar inga som verkar bra. Skulle bli väldigt glad om ni vill ge mig tips på några som har.

Har kollat på Ellos och laredout bland annat men de har så korta ben på sina.

Är det en baddräkt så får den görna innehålla en insydd bh eller liknande då man inte längra har så fasta bröst som tidigare.

Mycket tacksam om ni ville hjälpa mig med svar.

• Svar på tråden Baddräkt/bikini som inte avslöjar allt hår?? Tips snälla!!
  • OZgirl

Jag hittade på Panos Emporio tidigare en modell med boxerbyxa och en bh med byglar.

Computer says no...
  • Anonym (milla)

Jag vet att Twilfit har massa bikinimodeller som har byxor med ben, typ hotpants, annars kan du ju alltid ansa lite.....

• Amy1982

varför inte raka bort det värsta så slipper du leta efter speciella bikinimodeller?

• Anonym (vill bada)

Ja det är ju det som är grejen, jag vill inte behöva raka en massa. Gjorde det på semestern och då blev det bara värre, har varkn tid och ork att hålla på och pilla med det och karln har inget imot hår, han är glad som får vara där alls

Finns det hemsidor till dessa affärer, ska söka på nätet och se om jag hittar.

• emson

Jag köpte ett par med byxben förra sommaren på stadium. De sitter jättebra och döljer det man vill. Rakar vanligtvis bikinilinjen vilket var svårt förra somaren då jag var gravid samt nu när jag har barn glömmer jag det oftast då jag ska till badhuset. Skönast att prova och hitta de som passar.

• Anonym (vill bada)

*puffar*

• Anonym

vaxa, då håller det ju ett tag..inte så fräscht med mkt hår där nere.. HM å kappahl brukar kunna ha rätt bra boxermodeller..

• MARIA99

Jag har en bikini med boxermodell ( inte av samma anledning utan för att jag känner mej för avklädd annars)iaf är den köpt på intersport.

• azofia

Säger som emson: kolla på Stadium, de hade iallafall fina boxer-liknande underdelar förra säsongen.

• enlitenbitkaka

Vaxa? H&M har en del bikinitrosor i hipstermodell, inte lika stora som boxer och lite mer figursmickrande.  Ellos har en del både eget märke + panos emporio...

.?:*¨¨*:?. lose your dream and you might lose your mind - mick jagger.?:*¨¨*:?.
  • Anonym (vill bada)

Åh jag har provat att vaxa, plocka och att raka. Vaxa gör skitont och håret är kvar, får blåmärken och vill inte gå till salong, det är lite för privat där nere, plocka funkar men tar evigheter och att raka gör jag inte då det blir kraftigare stubb.

varför är det ofrächt med mycket hår? Det är ju där för en anledning.

Ska kolla stadium, bra som någon skrev att man kan prova med trosorna under!

Svar på tråden Baddräkt/bikini som inte avslöjar allt hår?? Tips snälla!!