Skopunkten?
Är skorna som finns hos Skopunkten bra...?
Är skorna som finns hos Skopunkten bra...?
Tycker de är halvdåliga rent bekvämlighetsmässigt, men det kan vara roligt att kunna köpa på sig lite olika par för ett bra pris. Alla behöver ju inte vara gångvänliga.
Nej, det tycker jag inte. Men billiga brukar de vara.
jag tycker dom har skärpt till sig faktikst. Nu har jag haft ett par skor därifrån i en månad och dom håller fortfarande
Jag tycker att dom duger bra till mindre barn som aldrig hinner slita ut sina skor.Till äldre barn 8-10år är dom inget bra alls då är kvaliteten mycket viktigare.
Jag har bara köpt barnskor där men är nöjd med både pris och kvalite.
bra fråga, jag har vid flertalet gånger begett mig dit just pga att man får 3 betalar för 2.
Har alla gånger utom den sista begett mig hem utan skor.
Sista gången nu så köpte jag 3 par ballerina skor.
Jag tycker si sådär, har aldrig lyckats hitta några höst, sport eller vinterskor där men däremot sommar skor, typ ballerina och sandaler är helt OK
Värt ett försök för nu tillsommaren är det ju skoj med massa olika skor eller hur och då få 3 par för 500Kr, helt OK
Du får ju vad du betalar för, så det är inte bästa kvalitet, men kör du deras läderskor är de rätt ok. Dock har de mycket fejk-läder som blir väldigt svettigt och dessutom slits jättesnabbt. Räkna inte med att skorna ska vara snyggga i mer än en säsong.
Men det är ju definitivt ett alternativ för barnskor, för de växer ju ur skorna på en säsong, så de behöver inte hålla längre.
Tack för svaren!
man kan beställa via postorder hos dom, bra!!
Jag har köpt skor där och de har varit helt okej. Billigt är det ju, och så himla bra att man får ett par gratis om man tar tre par.
Sen håller de kanske inte mer än en säsong, men å anda sidan är det nog fler än jag som vill ha till nästa, så det kanske inte spelar nån roll?!
Har de senaste åren köpt de flesta skor därifrån och är helt nöjd.
Vinterstövlarna jag köpte till mig är toppen, lillstumpans skor passar henne utmärkt, och jag köpte tom mina bröllopsskor där.
(Gymnastikskor använder jag inte, så det kan jag inte svara för hur de är för vuxna...)
Jag har köpt barnskor därifrån och ett par av dom har nu använts dagligen i 5 månader utan några krångel alls. Lite skavda längst fram ovanför tårna, men det är för han går i trappor och slår i där hela tiden, men det är inte mycket. Jag gillar dom! Har däremot inte köpt några vuxenskor därifrån, men skulle inte dra mig från att prova.
dom har många skor som man även kan hitta på wedins o din sko. din sko och wedins o skopunkten har samma kvalitet tycker jag.
Köpte fakltiskt vinter skor till mina tjejer därifrån, dom är 10 och 8 år och jag blev nöjd, dom är fortfarande hela och ingen har klagat.
Jag har haft större tur med skor köpta där än på Din sko