• Anonym

titta på porr och ha sex samtidigt

om er kille tittade på porr tillsammans med er varje gång ni hade sex, hur skulle det kännas? hur vet man att han tänder på bara sin tjej som han har förhållande med också? eller blir han upphetsad bara på tjejerna i filmen?

• Svar på tråden titta på porr och ha sex samtidigt
  • Anonym

Det skulle jag inte uppskatta eller ens gå med på! Ska han ha sex med mej får det vara mej han tittar på. Annars hade han väll lika gärna kunnat dra en handtralla då! Helst om det var varenda gång också!

• Anonym (hihi)

självklart blir han upphetsad av sin tjej men som vissa gillar sexiga underkläder och oljor gillar vissa karlar porrfilmer Inget konstigt alls

• Anonym (varje?)

Om det var varje gång hade jag kanske tyckt att det var lite enformigt och tråkigt att inte duga som bara man är. Men annars tycker jag det är helt OK. Brukar ju oftast ske på mitt initiativ. Och att vissa män tänder på sexiga underkläder, oljor osv jovisst.... men måste dom ha det varje gång då?

Hade ett ex som nästan var beroende av att titta på asiatiskor i porrfilmer samtidigt som han hade sex med mig. Kändes inte allt för bra eftersom jag inte har så mkt likheter med asiatiskor.... det höll inte så länge kanske jag inte behöver tillägga...

• Anonym

han tittar på tjejerna i filmen samtidigt som han har sex med mig, samtidigt som han är inne i mig också.

• Anonym

sen när vi har haft sex i sängen, så kan han fortsätta titta på porrfilmen, när jag somnar. vi har tv i sovrummet.

• Anonym

min man vill bara ha sex i sovrummet, känns lite enformigt.

• Anonym

ni som är sambo och tittar porr, har ni sex med varandra samtidigt som ni tittar på filmen? eller efter ni tittat?

• Anonym

det brukar gå över till att man har sex o inte tittar på filmen

• Anonym (tossig)
    har haft på porr i bakgrunden och båda har vi väl under tiden sneglat på tvn... men bara titta på porr medans han har sex med dig låter inte så värst bra... vem har han sexet med då, i tankarna? dig, eller henne?
  • Anonym (???)

Nej nej nej! Tv:n stängs av när vi ska sexa!

• Anonym (varje?)

När vi tittar på porr är det ju mer att det är på i bakgrunden när vi har sex - inte att man vråltittar på filmen samtidigt. Det brukar ju vara svårt, man är ju mer koncenterad på varandra då.

Men jag är lite fundersam varför man vill titta klart på filmen när man väl har "gjort vad man ska"? Är det för handlingen skull?

• Anonym

han vill titta klart på filmen, eller fortsätta titta när jag somnar, även om vi då precis haft sex.
    och det är ju ingen handling i filmen, det är en lesbisk porrfilm med bara många snygga tjejer i många sköna scener. när han titta själv var det mycket tittande på när de pussades och när de klädde av sig och nakna kroppar men också sen när de hade sex såklart. jag vaknade och började också titta, men då stängde han av. det är ju ingen handling i filmen.
    sen igårkväll när jag var uppe med vår son, så smygtittade han och låtsades sova när jag kom in i sovrummet.
    vi hade precis diskuterat detta igår, jag sa att jag inte vill att han skulle titta på porrfilmen under hela tiden vi har sex.
    sen undrade jag vad han tände på hos mig, ja det var ju när han smekte mig på trosorna. men han smeker nästan aldrig mina bröst.
    han kunde ju inte uttrycka riktigt vad det var med mig som tände honom. kändes lite sådär.

• Anonym

jag och min man tittar ibland på porrfilm och det övergår alltid till sex och då tittar vi inte längre på tv utan varandra!!!

Jag hade nog också börjat undra om jag varit du, det låter ju lite knäppt, precis som han måste titta på dom för att kunna tända på dig eller något???

Försök få honom från sovrummet istället sär ingen tv finns....förklara hur du känner..

köp hem en killgay film och sätt på den och säg att du vill se den var gång ni ska ha sex för du tycker om det så se hur roligt han skulle tycka det var!!!! Alltså inte för jag menar att du skulle tycka det var upphetsande men bara för att få honom förstå hur du känner....

hoppas det löser sig

• Anonym

tack för svaren
    sen tillkommer att han sexchattat med andra tjejer ända sen han träffat mig, varje vecka har han gjort det.
    nu gör han inte det längre, då jag sa till han att det inte är ok.
    visst har vi haft sex förrut utan porrfilm, men då han titta mycket på porr innan så föreslog jag att vi tittar tillsammans istället, men då ledde det till detta att han tittar under hela tiden vi har sex med varandra.

så jag känner att jag inte riktigt vet om han tänder på mig, på mitt utseende.

• Anonym

kan tillägga att vi varit ihop i 5 år, och nyligen gift oss och fått bebis och vill ha en till bebis.

• Anonym

lol såg just ett gamale avsnitt av sex and the city

då en av töserna hitta en sådan kille !!!

men jag som kille fattar inte detta ! ok om man titta på porris ihop innan å sen har sex det e ju en sak men å titta undertiden e inte ok enligt mig !!!

• Anonym (vi)

vi brukar i perioder kolla på film, kollar oftast då nån av oss får oralsex i början, men sen när vi kör i gång på riktigt kollar vi inte men filmen är på i bakgrunden.

• Anonym

varför fortsätter han titta porrfilm, efter vi haft sex?
    är det ok tycker ni??

• Anonym (vi)
    Anonym skrev 2007-03-22 13:12:44 följande:
    varför fortsätter han titta porrfilm, efter vi haft sex?är det ok tycker ni??
    om det är ok lr inte kan bara du svara på, jag har inget emot att min karl kollar på porr även om vi precis haft sex.
  • Anonym (hmm)

jag och min sambo brukar oxå kolla porrfilm, medans vi har "förspel" sen när man kommer igåång på riktigt så är den mest bara på i bakgrunden, fast då brukar jag kolla dit lite då och då.. haha.. men inte min sambo..

hade jag haft en sambo som ts hade jag nog...inte accepterat det faktikst.

Svar på tråden titta på porr och ha sex samtidigt