• Anonym (Rädd)

Förbjudna känslor

När han tittar på mig så pirrar det till i magen. När han helt plöstligt rör vid mig är det som en el-chock går igenom hela kroppen.
    Jag har gjort det värsta som finns, fått dessa hemska förbjudna tankarna för någon som inte är min sambo. För någon som är det mest förbjudna som finns just nu.

Vet inte vad jag ska tro eller tycka. Vill bara spola tillbaka tiden.

• Svar på tråden Förbjudna känslor
  • Anonym (jobbigt!)

Har precis samma problem som dig!De här känslorna har jag för en kille som jag hade sex & tillbringade mycket tid med innan jag träffade min nuvarande.Som jag även har barn med.
    Kan bara inte släppa den här killen.Ses ibland & då känner jag just så som du skriver.
    Varför känner man så?Tar faan knäcken på en!!!!

• Anonym (Nyfiken)

"Någon som är det mest förbjudna som finns just nu." skriver du. Är det någon person som är mer föbjuden än andra (än din sambo så klart.)

Rannsaka dig själv. Varför känner du som du gör för honom? Vad är det du skulle vilja att det leder till? Säg att det är en jobbarkompis som du flirtar lite med och fantiserar lite om, men vet att du aldrig kommer att gå längre än så. Är det så farligt? En flirt kanske ger dig som person bekräftelse och en kick som du behöver. Men det kanske också får dig medveten om hur rädd du är om det förhållande du har?

• Anonym (Rädd)

Tackar för orden och kommentarerna... jag ja! det finns en männska som även om det inte är min sambo är mer förbjuden. Känslorna har på något sätt gått förbi allt förnuft, trots att jag vet att jag aldrig, ALDRIG kommer att få göra något med den andre så kan jag inte sluta tänka på honom, kanske just för att jag vet att det är dömt att misslyckas, att det inte kan vara bra.

Kanske är det så att man söker spänning och att det är där attraktionen sitter, vet inte. Vet bara att jag är världens svin. Spelar ingen roll att vi inte har gjort någonting för känslorna finns ju där. Kanske är det så att jag söker bekräftelse, vet om att min sambo inte alltid har varit guds bästa barn och att han inte alltid har förtjänat min kärlek...

Jag vet ärligt talat ingenting förutom att jag känner någonting som jag inte får.

Svar på tråden Förbjudna känslor