Sexbutik i Sthlm?!
Finns det någon sexbutik i sthlm? Isåfall, vart finns den!?
Finns det någon sexbutik i sthlm? Isåfall, vart finns den!?
Afrodites apotek finns på Katarina Bangata 17
på Söder. Mycket trevlig personal, bra utbud, man kan gå runt och pilla och känna på saker i lugn och ro utan att känna sig dum. Butiken finns även på nätet om du skulle vilja kika runt lite innan du går dit. www.afroditesapotek.se
För jag antar att det var leksaker och sånt du var ute efter och inte efter att köpa sex?
Flirt Fashion
Drottninggatan 110
Golden rose, den ligger på norrmalm tror jag det är..
US video
Finns lovestore på bondegatan nere på söder. Trevlig butik med trevlig personal.
Jag och min man var på en sexshop häromdagen, den heter MartinS Shop och ligger på söder, östgötagatan 75. Det var ljust och fint i lokalen, det såg så rent. Och jätte trevlig personal. Varje torsdag i slutet av månaden så har dom en tjejkväll, där även personalen är tjejer. Så den butiken rekommendera jag. Bra saker och billigt också .
golden rose ligger på söder..östgötagatan .
Jag rekomenderar US Video som har ett bra utbud av billiga grejer. Annars Pistill som är mer inriktad till kvinnor, mycket bra bemötande i butiken. Fin butik.
Pastill, det är en riktigt smaklig butik med vuxenleksaker.
Tror den ligger på drottnigng gatan.
Jag instämmer med de två föregående talarna.
www.pistill.se är mycket bra.
MartinShop har tjej kväll på torsdag, fick ett mail Står så här:
Torsdagen den 26 April klockan från kl 19.00 till 21.00 är ni varmt välkomna.
Vi bjuder på mumsig fika, otroliga rabatter och annat skoj! Så samla ihop hela tjejgänget och kom förbi!
Nu har vi fått in ”The Cone”, sexleksaken med orgasmgaranti både för honom och henne som visades i tv 4:as ”Förkväll”. Den kommer vi ha framme så man kan titta närmare på den.
Vi kommer visa ”Pirates”. Den mest välgjorda vuxen-film vi sett samt en av de mest påkostade filmer som gjorts inom den här genren. Special-effekterna är otroliga, historien actionfylld och kostymerna är helt fantastiska!
Som vanligt är det helt kill-fritt under den kvällen. Ni kan fråga oss vad ni vill och titta närmare på våra många produkter.
Vi har garanterat något ni gillar oavsett om det är för er egen njutning eller något att överraska er partner med!
Osa så vi vet hur många vi blir!
Många varma hälsningar
Pamela och Sara!
Martinshop Stockholm (fd Golden Rose Video)
Östgötagatan 75
116 64 Stockholm
Tfn: 08-6947222
Fax: 08-4629988
Dom har öppnat en ny i farsta centrum.. mittemot phonehouse. Och dom har en i kista..