• Nellansmamma

Någon med erfarenhet av Cura kliniken?

Finns det någon som har erfarenhet av Cura kliniken i Malmö??
    jag och min sambo har försökt bli gravida över ett år nu, men ser mörkt ut.
    Har PCO, står tydligt i min journal sen tidigare. Men enligt gyn som jag va hos i januari,(på egen remiss)hävdar att jag bara har antydan till det.
    Hon ville inte ta blodprov på mej eller ta nya hormon prover, inte heller kolla min sambos spermier.
    Hon ville att jag skulle gå ner i vikt, och så fick jag gestapurantabletter.
    Frågan är om jag kan vända mej till Cura K, för vidare utredning. Jag känner inte för att ta kontakt med gyn här igen, hon lyssnade inte ett dugg på mej.

• Svar på tråden Någon med erfarenhet av Cura kliniken?
  • ia1

Jag har! Ring Cura - de är UNDERBARA!!!!! Vilket annat sjukhus har du varit på?

Jonatan föddes onsdagen den 4/10. Vår son är äntligen här!!
  • ia1

Har någon sagt att de INTE skulle göra det? För det låter märkligt isf, tycker jag! De har ju IVF-behandlingar och jag har aldrig hört att man måste ha en speciell sjukdom för att få komma till en privatklinik... Man kan ju gå till dem bara som vanlig gyn-patient, det vet jag tjejer som gör.

I vilket fall som hellst så är det verkligen värt ett samtal!! Jag har Endo sen 16 år tillbaka och jag fick komma ändå Skämtar lite, jag är bara så van vid att ingen läkare vill ha mig, så att komma till Cura var rena drömmen. För första gången slappnade jag av...!

Jonatan föddes onsdagen den 4/10. Vår son är äntligen här!!
  • taca

Har också bara postiv erfarenhet av Cura så ring dem gärna och prata med dem....lyckqa till

Svar på tråden Någon med erfarenhet av Cura kliniken?