-
-
Svar på tråden Hjälp mig hitta en ny frisör ( i Trollhättan)
-
Hmm.."Alla" tjatar u så om Zandhoff. Har vart där två gånger pga det och kan erkänna att jag inte förstod den här hysterin då jag ine var speciellt nöjd nån av gångerna. Sist jag klippte mig var på Klipparna ute på Överby och då blev jag riktigt nöjd!
-
Hm... när jag bodde där så klippte jag mig alltid på Klipparna, som iaf då låg vid hörnet av torget. Jag har inte varit där på åratal så jag vet inte om den finns kvar ifs!
Men därifrån gick man aldrig missnöjd iaf!!
-
Oj vad ligger det, har inte ens hört talats om det? :)Novus skrev 2007-03-22 14:09:33 följande:Hmm.."Alla" tjatar u så om Zandhoff. Har vart där två gånger pga det och kan erkänna att jag inte förstod den här hysterin då jag ine var speciellt nöjd nån av gångerna. Sist jag klippte mig var på Klipparna ute på Överby och då blev jag riktigt nöjd!
Vad kostar en klippning på överby?? -
Jo det ligger allt kvar, men dom är la rätt dyra :(Sallisen skrev 2007-03-22 14:10:14 följande:Hm... när jag bodde där så klippte jag mig alltid på Klipparna, som iaf då låg vid hörnet av torget. Jag har inte varit där på åratal så jag vet inte om den finns kvar ifs! Men därifrån gick man aldrig missnöjd iaf!!
-
Joo, dyra var de redan då... men smakar det så kostar det, brukar min mamma säga och vad gäller min frisyr så brukar jag inte snåla...MamaMuu skrev 2007-03-22 14:12:44 följande:Sallisen skrev 2007-03-22 14:10:14 följande: Hm... när jag bodde där så klippte jag mig alltid på Klipparna, som iaf då låg vid hörnet av torget. Jag har inte varit där på åratal så jag vet inte om den finns kvar ifs! Men därifrån gick man aldrig missnöjd iaf!! Jo det ligger allt kvar, men dom är la rätt dyra :(
Fast det lär iaf vara billigare än här i Stockholm... -
Det kostade 330 om jag inte har fel. Hutlöst dyrt enligt mig, men om man jämför med andra ligger det i samma prisklass. Om man inte gör som min man och går till en sån där "långt eller kort??" då det kostar runt 120-150 kr
Det ligger mittemot apoteket och Wedins, brevid HM där nere. -
330 spänn är ju inte farligt. jag betalade 400 kr innan :) superbra juhh :) Har dom drop in eller måste man boka tid?Novus skrev 2007-03-22 14:14:18 följande:Det kostade 330 om jag inte har fel. Hutlöst dyrt enligt mig, men om man jämför med andra ligger det i samma prisklass. Om man inte gör som min man och går till en sån där "långt eller kort??" då det kostar runt 120-150 kr Det ligger mittemot apoteket och Wedins, brevid HM där nere.