Vill köpa en "tantcykel"
En sådan där med cykelkorg och skön sadel. Någon som har tips på vilken cykel man ska satsa på? Märke? 3 eller 7 växlad? Gärna lite billigare men ändå bra.
En sådan där med cykelkorg och skön sadel. Någon som har tips på vilken cykel man ska satsa på? Märke? 3 eller 7 växlad? Gärna lite billigare men ändå bra.
köpte en sådan damcykel på coop för nån vecka sen för knappt 2000 kr . svart . jättesnygg och skön att cykla på.
Ja jag kikade på den igår faktiskt. Så du tycker att den är bra. Visst var den 3-växlad? Är lite i valet och kvalet om jag ska ha 3 eller 7 växlar...
Puffar lite =)
Puff
Jag vill oxå ha en ny cykel av samma sort som ts, ingen alls som kan rekommendera en? *puff puff*
Ääääälskar min kärringcykel som jag köpte i höstas på cykelrean. Hade först köpt en mountenbike i silver o lila men jag kände att jag inte alls var nöjd med den. Fick ont i ryggen mm av att sitta så framåtlutad. Men jag ringde (thank god) till butiken och fick byta upp mig.
Så nu har jag en så fin knallröd damcykel med svart cykelkorg ståendes i garaget och bara väntar på att få komma ut o rulla lite. Maken föreslog en cykeltur med barnen imorgon. Låter härligt.!!!! Och som sagt - jag är såååå nöjd med min kärringcykel Sadeln är underbar och styret är högt.
Kommer inte riktigt ihåg men jag undrar om det inte var en Cresent lr liknande. 6-växlad är den har jag för mig.
Ska ni ha tantcykel ska det va en Skeppshult! Lite dyra (beroende på vad man jämför med) men en riktig investering som kan gå i arv om man vill!
Vill man ha den perfekta kombinationen av nyare cykel och tancykel så är "Nova" en bra modell!
DBS är bra cyklar också....jag använder mormors gamla DBS-cykel på 30år och den går som en klocka. Inga problem ingenting...sambons skitcykel från Biltema ramlade sönder efter 6månader....
Just det...Kronan också!
håller med luscious, Skeppshult ska det va!
Monarks cykel! Är supernöjd med den! Lätt att trampa! Min man har Kronans cykel i motsvarande modell och den är mycket tyngre och klumpigare, så den undviker jag. Jag har inga växlar på min.