första gå skor vad ska man ha???
vad har ni köpt för lära gå skor?? måste man ha speciella kavat skor?
såg att dom va svindyra 400kr
el kan man ha vanliga pumasportskor el dyligt
hur gör ni???
tacksam för tips på sko webshop?
vad har ni köpt för lära gå skor?? måste man ha speciella kavat skor?
såg att dom va svindyra 400kr
el kan man ha vanliga pumasportskor el dyligt
hur gör ni???
tacksam för tips på sko webshop?
Kavat skorna är super bra. De har bra stöd för hela foten och hälsenan.
Oftast lär dom sig väl att gå inomhus och då har man ju inga skor. Annars behövs det inga särskilda skor tror jag. Pumaskor är väl dock lika dyra som kavat.
Jag själv rekommenderar Kavatskor för de är stabila. Vi hade andra skor till vår son i början men sen köpte mormor ett par Kavatskor till honom och då gick han mycket bättre. Jag anser att Kavatskorna är värda sitt pris när barnet ska lära sig att gå.
Min son har ett par pumaskor och ett par billiga från skopunkten ,märker ingen skillnad. Båda funkar finfint!
Jag vet då inte men jag kommer satsa på några lätta skor med hyfsat tunn sula (typ billiga som finns på HM) som riktigt första skorna..
För har man just lärt sej gå är det jättesvårt med ett par klumpiga skor också.
Sen när de lärt sej det kan man satsa på några rejälare, tycker jag..
Jag hade pax till stora sonen när han började gå..o nu till den lilla kavat dom rekomenderad dom skorna på skoaffären. Det va i somras o sandaler ja typ 400..jag gav 380kr..
Håller med det Flisis skriver att det är stöd för hela foten.
kollade fina puma skor lila vita på stadium för 400. fanns på sko-boo ullared för 200. men köpte adidas istället för 150. fanns svarta puma, rosa o blåa adidas, mjuka och med hård sula.
billigt.
jag tänkte önska kavat-skorna av mormor eller farmor när det börjar bli dags att gå . tror på bra skor till bebisfötter.
oki men jag bor i sundsvall och vill köpa billiga skor på nätet vet ni nån bra sida????
barnskoshopen.jetshop.se/
säljer kavat för 150kr på rea