Bobby car med gummihjul??
Har hört att det ska finnas en bobby car som har gummihjul, men var hittar man såna? Heter de ngt speciellt??
Har hört att det ska finnas en bobby car som har gummihjul, men var hittar man såna? Heter de ngt speciellt??
Själva märket Bobby Car har inga bilar med gummihjul utan i plast, men däremot har BMW en liknande liten bil som har gummihjul, tror att den kostar runt 700:-.
Axels mamma: Är du helt säker?? Har ju hört att det ska finnas nya gummihjul till en bobby car.... Ingen mer som hört det?
Det finns att köpa gumihjul till bobbycar på www.hikmet.se.
whisper wheels heter dem.
ååååååå vilken dröm! på vår innergård finns det säkert 10 bobbycars som ungarna sparkar runt runt runt i evigheter... gissa om det låter o ekar upp mellan husen..?
Det jag har hört ang gummihjul, visste inte att det fanns till BobbyCar, är att de slits väldigt snabbt när man har dem på asfalt, men det är bara vad jag har hört vi har plasthjul på vår.
tack queen of darkness!!
Vi tänkte ha gummihjulen inne för att skona parkettgolven
Så lite så :D
Annars så kom Bobby car med en nyhet i vår, en special utgåva, den är svart och har gummihjul, kostar lite mera men det är det nog värt.
Vi köpte vår Bobby Car med gummihjul på BR för 1 år sedan. för 299 kr det var 100 kr rabatt
Lite OT, men man kan köpa till en ny ratt nu ochså, med knappar som ger "ljudeffekter"
Vi köpte en bobby car blå med gummi hjul på br leksaker
BR tror jag inte finns här... Finns det inte på Barnens Hus eller babyland?