Ronny o Ragge
Jag blev väldigt nostalgisk när jag såg Peter Settman o Fredde Granberg i går på så ska det låta,
de är så roliga
Jag blev väldigt nostalgisk när jag såg Peter Settman o Fredde Granberg i går på så ska det låta,
de är så roliga
*sjunger*
Vi träffade Anna i korvkiosk köööön, hon utstrålade värme och var av rätt köööööön...*
Å jag saaaaknar deras program Äntligen Måndag och sen när det gick på torsdag "EgÄntligen måndag". Sajbööööör!!!
E det bara jag som minns?
Var det så det hette, Äntligen måndag
jag kommer i håg "lajv" men det kom nog efteråt o då var de inte lika roliga som i början
Vi skrattade så hela huset skakade i går kväll, både för att det var roligt o sen för att man tänker på alla gamla tanter som ser det o blir jättesura är det säjer ord som "kåt" "jälar" mm, sen sa ju peter efteråt att det är ju i grund o botten kärlek
helt sant
Jajamensan! Med Gila Bergqvist också! En uppbyggd studio lite "simpel" i Växjös tv-hus. Å deet var så bra!!
Åh, vilka minnen!
Såg dom live en gång, de slängde knäckebröd på publiken!
Såg n i att Pekka Heino, hallåan på SVT, hade pollisar igår innan Så ska det låta? Och jag min dumma blondin, fattade inte att de var fejk förrän efteråt när han hade tagit av dom. *asg*
helt underbart var programmet igår....fy sjuttsingen va roliga dom är....ja gick bara på mellanstadiet när det sändes men minns en del ändå....sååå sköna juh!
Dom visar byhåla på barnkanalen på fredagar vid 5 tiden...
åh,hur kan ja ha missat det!!!!
näää gör dom??
jag är ett stort fan av tratten och finkels spritbil!