• Mamma Mysig

Ronny o Ragge

Jag blev väldigt nostalgisk när jag såg Peter Settman o Fredde Granberg i går på så ska det låta,
    de är så roliga

• Svar på tråden Ronny o Ragge
  • Tesie

*sjunger*

Vi träffade Anna i korvkiosk köööön, hon utstrålade värme och var av rätt köööööön...*

• Linda1976

Å jag saaaaknar deras program Äntligen Måndag och sen när det gick på torsdag "EgÄntligen måndag". Sajbööööör!!! E det bara jag som minns?

Min smak är mycket enkel, jag nöjer mig enbart med det bästa.
  • Mamma Mysig

Var det så det hette, Äntligen måndag jag kommer i håg "lajv" men det kom nog efteråt o då var de inte lika roliga som i början

• Mamma Mysig

Vi skrattade så hela huset skakade i går kväll, både för att det var roligt o sen för att man tänker på alla gamla tanter som ser det o blir jättesura är det säjer ord som "kåt" "jälar" mm, sen sa ju peter efteråt att det är ju i grund o botten kärlek helt sant

• Linda1976

Jajamensan! Med Gila Bergqvist också! En uppbyggd studio lite "simpel" i Växjös tv-hus. Å deet var så bra!!

Min smak är mycket enkel, jag nöjer mig enbart med det bästa.
  • MissKate

Åh, vilka minnen! Såg dom live en gång, de slängde knäckebröd på publiken!

• Polysperma

">

dom e bara så "söööööööta"
    *Även den bästa mamma kan fela //nanne*
  • Polysperma

">

= polisonger för ratten f-n
  • MissKate

Såg n i att Pekka Heino, hallåan på SVT, hade pollisar igår innan Så ska det låta? Och jag min dumma blondin, fattade inte att de var fejk förrän efteråt när han hade tagit av dom. *asg*

• MelvinÅMamma

helt underbart var programmet igår....fy sjuttsingen va roliga dom är....ja gick bara på mellanstadiet när det sändes men minns en del ändå....sååå sköna juh!

• Benganfans

Dom visar byhåla på barnkanalen på fredagar vid 5 tiden...

• Polysperma
    Benganfans skrev 2007-03-24 10:21:48 följande:
    Dom visar byhåla på barnkanalen på fredagar vid 5 tiden...
    har jag missat....... måste jag ju spana nästa fredag
  • MelvinÅMamma

åh,hur kan ja ha missat det!!!!

• MrsNelson

näää gör dom??

jag är ett stort fan av tratten och finkels spritbil!

Svar på tråden Ronny o Ragge