• Nalle Puh73

Leos lekland i Luleå

Är det någon som varit där med sitt/sina barn? Är det något för en 2 åring eller måste dom vara äldre för att kunna ha ut nåt av det? Var lite sugen på att fara dit men vet inte om sonen är för liten

♥William, kärleken i mitt liv♥. William 07/05-05
  • Svar på tråden Leos lekland i Luleå
  • RonjaRovardotter

Det ska väl ligga vid Barnens Hus. Tydligen ska det finnas saker där att göra för barn under 1 år till och med.
    Har inte varit dit själv iofs.

• Nalle Puh73

Det ligger nånstans ute på Storheden.

• Nalle Puh73

Det ligger längst upp på Storheden nästan vid Gammelstan.

• Helene m Olivia o Sigrid

Superbra!! Rekommenderas absolut.

Både Olivia och Sigrid gillar det skarpt (bildbevis i mitt galleri! )

De är förresten 1½ och 3½ år.

• systernegativ

Ja, det ligger på Storheden, och är sjukt dåligt skyltat, skylten är ljusblå och på "fel" sida av vägen, och dessutom i dålig höjd. Haha. Men när man väl hittat är det fantastiskt!

Isak 1½ hade så sjukt roligt alltså. Det är ett superställe! Motionerar både barn och vuxna

• Paxvictoria

Julius var där i Julas ( snart 2 1/2) och han stortrivdes!

systernegativ skrev 2007-03-24 21:52:48 följande:
    Motionerar både barn och vuxna
    Ja, absolut!! Jag var helt mör när vi kom hem!!
  • Kaffepannan

Vi var där med våran son för några veckor sedan och han är 22 månader...han tyckte det var jättekul,det finns ju ett mini lekland som passar dom minsta där

• Nalle Puh73

Det låter toppen. William fyller 2 i maj så då är han alltså inte för liten i allfall. Blir till att planera in ett besök där nån dag

• lillchoppa

Min son på 2,5 stortrivs där!sambons äldre döttrar på 10 och 8 år tycker oxå det är jättekul där!Jag med för den delen och jag är 25!

• nicke nyfiken76
    lillchoppa skrev 2007-06-12 21:01:10 följande:
    Min son på 2,5 stortrivs där!sambons äldre döttrar på 10 och 8 år tycker oxå det är jättekul där!Jag med för den delen och jag är 25!
    Vad finns det att göra där? Har egentligen ingen aning? Har bara hört talas om det, men känner ingen som varit dit.
Svar på tråden Leos lekland i Luleå