• Marra2

Har du "sms:at" eller mailat till FEL person?

Det kan ju bli riktigt pinsamt om man skickar iväg ett meddelande lite för fort och det av misstag kommer till fel person. Har du varit med om detta. Skriv gärna vad som hände också...Räcka ut tungan

När förändringens vind blåser sätter en del upp vindskydd medan andra bygger väderkvarnar
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du "sms:at" eller mailat till FEL person?
  • Wind Up Toy

Jag skrev och skulle bedyra mina känslor för min pojkvän å att jag inte kunde vänta tills han kom hem på torsdagen å vad jag tänkte göra med honnom!

fick svar av min tjejkompis som blev jätteglad för att jag älskade henne å hon såg åxå fram emot torsdagen (vi skulle fika på dagen) men att hennes sambo (min lillebror) inte var helt nöjd med mina planer hehe

som sagt gjorde inget jag är inte så lättgenerad var mest roligt.. men tyvärr glömde jag skikka det igen till pojkvännen men men

• jellona0507

haha japp, råkade skicka ett lite "snuskigt" sms till MAMMA som eg. skulle gå till exet. Fyy vad jag skämdes när mamma ringde upp och frågade vad jag menade med det jag skrivit. *asg*
    Dröjde ett par veckor innan ja kunde se henne i ögonen igen.

• Marra2

Jag har däremot fått ett lite snuskigt erbjudande av misstag.....

När förändringens vind blåser sätter en del upp vindskydd medan andra bygger väderkvarnar
  • Humminggirl

Jag skulle skriva och beklaga mig för en killkompis i Norge över att killen jag dejtade och var kär i verkade ointresserad av något förhållande...och råkade sända det till dejt-killen istället! Pinsamt! Han sade inget om det och jag vågade inte fråga om han hade fått det förrän långt efteråt. Han är nu min älskade make!

• tuvan4

Ja,jag sms-ade till min förra man: Jag ville bara säga att jag älskar dig.

Skulle naturligtvis ha varit till min nuvarande man.

• Pingumamman

Jag skulle sms-a till min kompis och beklaga mig över killen jag dejtade då. Jag skrev bl a att jag inte orkade umgås med honom och hoppades att han skulle gå direkt efteråt
    Råkade skicka det till killen det gällde

• MeandHim

Nej inte jag själv, men jag råkade få ett mail av en kille för ett tag sen. Visste inte vem han var och tur var väl det för honom.
    Gissar på att han träffat en tjej på en chatt lr nåt för han skickade en bild på sig själv (underkroppen endast) när han hade stånd (kalsonger på som tur var) och skrev " Gillar du det du ser?" jag höll på att garva ihjäl mig! Skickade ett mail tillbaka och sa att det nog kommit fel. Hans kickade tillbaka och bad tusen ggr om ursäkt ochsa att det var jättepinsamt! Tror jag det haha

• Smindy

En kusin gjorde faktiskt det en gång (sms) & fick kontakt med en tjej! Dom började prata över sms & sen blev det telefon & sen träffades dom & blev tillsammans! Vet ej alls hur länge dom var tillsammans men det höll några månader iaf!
    Så det kan gå riktigt bra oxå!!Glad

• anna68

Nej, vad jag vet har det aldrig hänt, men jag kollar jättenoga varje gång jag trycker iväg nåt till min man så att det inte hamnar hos chefen...Däremot har jag själv fått sms av misstag. Killen gav sig inte när jag hävdade att han skickat fel, och var dessutom himla rolig, så jag hade en riktigt kul eftermiddag innan han gav upp!

• Lychee

Var superarg på min sambo och skulle skicka ett ruskigt surt sms till en kompis, lite i stil med att jag förklarade att vi var osams och att så o så sa han o var det på det viset så.. ja, jättelarvigt o riktigt lågsparkande, så där tjejer emellan. skickar... och hör hur det piper i HANS telefon i hallen.. då skickade jag det till honom.. oops. Men han fick ju veta vad jag tyckte om saken i alla fall

• mrsbygg

joo och blev lite pinsamt..

skulle skicka iväg till min sambo att jag var besviken på mina föräldrar.
    jag hade önskat mig penga ri present men istället köpte dom massa onödiga prylar som jag inte behövde.

råkade skicka sms:et till deras hemtelefon då dom hade fått det..kul kul..måttligt sura föräldrar..men d gick över. dom förstod mig å ja fick pengar iaf hehe

• puss

gud, ja.
    på fyllan slinter tummen lite hur som helst.

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ Bebis är mammas hjärta¸.·´)¸.·*).·´`·» «·´`·. »*'
  • Fling

ja de har jag.. flera gånger med sms och telefon =/
    Min sambo bytte nummer till ett 076: nummer.. och jag var så van att ja skulle slå 073, som halebop hade innan! Skrev säkert 5 sms fel bara för jag slog 073

Ringde även till den personen några gånger.. han msåte blivit less på mig

Men nu kan jag hans nummer iaf, så det är ju skönt

• Björnes Magasin

Jag skickade ett sms till en fd pojkvän att jag träffat mitt ex:s(före honom och min första&stora kärleks) bästa kompis.
    Och jag skrev typ -"Jag träffade ---- Och han skulle hälsa till ------, pirr pirr,  :)".

Jag märkte att jag skickat fel och ringde upp pojkvännen direkt och sa, -Kul va?, men han tyckte inte det var så kul......?Skrikandes

• Marra2

Några tjejkompisar skulle gå ihop och ge present till en ytterligare. Alla de tjejerna ligger som grupp i min adressbok och jag skickade i väg all konversation om presenten även till henne som skulle få den... nåja inte så jättepinsamt men hon blev väl inte så överraskad precis

• Tant Green

Det har hänt på jobbet, jag skulle maila en kollega om några interna problem vi hade men det hamnade hos våra värsta konkurrenter.

• HaJoMi

Ja, jag skickade värsta söta kärleksmailskortet till vad jag trodde var min, numera, make M. Fick ett "Vill du gifta dig med mig-kort" tillbaka och häpnade glatt.

Tog upp betydelsen av detta med min M och han förnekade ju att han skickat det och sa att han inte ens fattade vad jag pratade om vilket gjorde mig jätteledsen.

Tillslut märkte jag att jag skickat det till en man med samma för och efternamn som min M, trots att han inte ens har ett svenskt namn och att det var den mannen som skickade giftermålskortet. Fick skickat ett oops till honom och fick skutligen ett frieri ändå.

Svar på tråden Har du "sms:at" eller mailat till FEL person?