Skostorlek för 6-9 månaders baby?
Jag är så sugen på att köpa ett par tuffa skor till sonen som han kan ha på sig när vi är ute i vagnen i vår och sommar. Han blir 6 månader nu i april. Vilken storlek bör vi köpa?
Jag är så sugen på att köpa ett par tuffa skor till sonen som han kan ha på sig när vi är ute i vagnen i vår och sommar. Han blir 6 månader nu i april. Vilken storlek bör vi köpa?
min dotter har storlek 17 och 19 då hon va 7 månader och har fortfarande storelk 17.. hih..
Har för mig att Thea hade storlek 17-18 när hon var 6 månader, men det kan nog skilja en del mellan bebisar.
junior har storlek 18 och har haft sen 6½ mån då vi köpte skorna han har ganska stora (långa) fötter och växer nog snart ur dem. bästa är nog att gå till en affär där de säljer barnskor och låta dem mäta hans fötter för att få rätt storlek.
Min lilla tös har storlek 14/15, men jag har köpt storlek 16/17 så det är lite växmån. Det lättaste är nog att prova. Min dotter hade mindre fötter än jag trodde.
här har du måttabell
www.skopunkten.com/kundtjanst_stlk.aspx
Min 8-månaders har 18-19. Jag hade köpt 18 eller 17/18 till 6-månaders för att vara på den säkra sidan. Vissa har ju knubbefötter dessutom!
Tack för alla svar! Här ska shoppas skor!