Beskriv en orgasm
Hur skulle du beskiva hur det känns att få en orgasm?
Jag funderar på hur jag skulle beskriva den känslan, men kan inte hitta rätt ord.
Hur skulle du beskiva hur det känns att få en orgasm?
Jag funderar på hur jag skulle beskriva den känslan, men kan inte hitta rätt ord.
kkkaaabbblllaaaaaammmmmmmmmmmm :-d
Ja de är ju faktiskt så
Jag glömmer aldrig hur en lärare beskrev det :
Det är som en nysning, det kittlar och kittlar tills du äääääääntligen nyser och det är så befriande
stackars lärare .. om hennes orgasm inte varar längre än en nysning så har hon gått miste om mycket
hahaha, det var en man
stackars hans fru då
En lång nysning, med inslag av kissnödighet och jag får ryck i knävecken och darriga ben.
Den lilla döden.
alltså,vore bra om nån kunde beskriva en så jag vet om jag fått en har kommit så långt att det liksom domnar i benen,fötterna blir kalla,det liksom krampar i magen och det byggs upp "en spänning"i kroppen och sen liksom bara knäpper det till och ebbar ut..
och,jag vet inte..
Det känns inte som jag kommer ända fram.
Är det inte mer än så så kan jag lika gärna vara utan tycker jag.
Det är inte det att jag inte är avslapnad,har provat både med partner,utan partner på"egen hand"och med en liten vibrator.Men icke..eller?
"Anonym"
Jag tror du tänker för mycket på att du ska eller vill komma och "kom jag nu?"
försök att inte tänka på det!
jag hade det problemet innan och hade därför svårt att komma när jag var med mig själv.
ett tipps från mig:
lägg dig i ett halv fyllt bad, skruva bort munstycket från duschslangen och rikta strålen mot klitoris!
tänk inte på tiden, Hur skönt der är eller att du måste komma...
låt det bara vara och njut av stunden...
JAg skulle beskriva det som ett pulserande i klitoris som e såååå skönt...först pulserar det ganska kraftigt o snabbt för att sedan ebba ut...
Sen känner man sig såååå avslappnad
Får det bara med mig själv av ett speciellt tryck mot klittan. Måste liskom trycka från sidan.. KAn komma flera ggr på raken..
När jag fått orgasm vid samlag (inte hänt så ofta tycärr ) så börjar jag skaka i hela kroppen, o får bara en så underbar känsla...men då har inte pulserandet i klittan kommit...
Får ni alltid pulserandet? Hur länge varar era orgasmer ?