• Molly27

Plussade idag!

Ja, för ca 1 timme sen så fick jag ett fint plus och jag är ju så himla glad! Men samtidigt väldigt väldigt orolig, för i tisdags började det komma lite brunt på pappret. Inte så att det rann. Och nån dag efter kom det lite blod. Igår lite lite brunt på pappret på morgonen, sen inget. Och idag kommer det lite blod igen.
    Jag fick missfall förra gången jag blev gravid, så jag är ju så fruktansvärt rädd för att det ska vara samma sak nu.
    Det sattes in 2 ägg, kan det inte vara så att det är det ena ägget som vill bort medan det andra har fäst och mår bra? Har det hänt för någon här?
    Imorgon ska jag ringa till akademiska så får ju dom säga vad jag ska göra.
    Snälla snälla, låt oss få vårt efterlängtade barn!!!

• Svar på tråden Plussade idag!
  • Fismamman

Grattis och lycka till. Hoppas att allt är som det ska. Ska hålla en extra tumme.

• Loberg

Hej Molly!

Vi diskuterar på vår tråd om det här med att sätta in två ägg. Fick ni välja det eller?

Lycka till och håller tummar å tår att den stannar hos dig..
    Kram

• flygare

Grattis,

Hoppas allt går bra

• Molly27

Tack alla för lyckönskningarna!

Loberg: Ja, vi fick välja!

• Molly27

Ingen som varit med om det..?

• stin a

När jag gjorde IVF ET första gångendå jag var 24år så sattes två ägg in pga av att de var i så dålig kvalitet 2celligt och 3celligt....blev gravid...men ingen blödning pga att det andra ägget...utan tydligen så förintades det bara...det hela gick bra iallafall..födde en pojke då...

• C r e d o

Jag har inte gjort ivf men använt pergotime för att bli gravid. Med första barnet så hade jag bruna flytningar i några dagar precis efter att jag plussat. Det är jättevanligt, gammal mens sa de på Ackis då. Hoppas det löser sig, och grattis!

Svar på tråden Plussade idag!