• gladlouise

klädaffären axelssons??

den här klädaffären axelssons, vilken åldersgrupp inriktar dom sig på med sina kiläder? har dom snygga kläder?

• Svar på tråden klädaffären axelssons??
  • hoppetossan23

50+ skulle jag säga

• Timon

Personligen tycker jag de har mer vuxna kläder, finns dock en liten del av deras sortiment som är inriktad till de lite yngre. Det var längesen jag köpte något därifrån.

• Grenadjären

Nja, jag skulle nog vilja säga att det verkligen är "dam-kläder" alltså något som riktar sig till kunder i åldern 40 eller 50+
    Den enda Axelssons-butiken jag varit inne i var i Eskilstuna när jag letade efter ngn julklapp till mor för flera år sedan.

• Xarisma

haha min mormor ska hela tiden säga att de har snygga billig abyxor och att jag borde gå dit, skulle inte våga för är bara 24

• TEDDEN

Oj hjälp, finns den affären fortfarande?!

Minns att min farmor ville ha en morgonrock därifrån för ca 10 år sen...
    He he

• Piri

Jag tycker nog att man kan hitta snygga kläder för de flesta åldrar där, men huvudmålet är nog 50+.

Vill bara tillägga att jag kan hitta snygga byxor/tröjor/toppar där. Men oftast är det kläder med lite mer klassisk stil, eller hur jag nu ska uttrycka mig.

• Melisabeth

Det finns en del snyggt som man kan ha som 20+.. men det mesta är ju iaf 40+ om man tänker att det finns "tantiga" 40-taggare =)

Mer för mamma och mormor än för mig iaf =)

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • gladlouise

ok tack för alla svar :)

Svar på tråden klädaffären axelssons??