Jag fick en möhippa och en mösexa
Möhippan tror jag inte kostade många pengar
- Jag kidnappades hemma, blev hämtad av en främmande karl (för mig i alla fall, en kompis nya kille jag inte hunnit träffa) med motorcykel så jag fick kränga på mig hojställ innan vi åkte hemifrån. Han skjutsade mig till stan där han bara dumpande mig vid Cityterminalen, där fick jag stå i hemska skjorts och illasittande t-shirt för det var det jag hade på mig hemma när han hämtade mig.
Efter 5 min hörde jag ett demonstrationståg komma, ett gäng tjejer med plakat som skrek något, det visade sig vara mina tjejkompisar(7pers) som ropade något samstämmigt.
Därefter tog de mig till en inomhus gocartbana och där tävla vi mot varandra. Där efter fick jag duscha och de hade med sig fiiiiina kläder till mig svarta byxor (som dom fått tag på innan) och en alldeles egen fångtröja med tillhörande fångmössa.
Jag fick uppdrag under em att sälja broccolibuketter, jag skulle sjunga 8 kända sånger på offentliga ställen sen kom det roligaste nämnligen att fråga olika människor om hur man håller kärleken vid liv i ett förhållande, snacka om olika svar
Hur som helst vid 18 tiden hade vi tagit oss till en av tjejernas föräldrars lägenhet i en förort där de hade med hjälp av en hemlig bekant i köket gjort och serverade oss 3 rätters. Efter det så bar det av till ett disco i närheten.
På den andra svenhippan så kidnappades jag och maken tillsammans, vi hade 30 års kalas hemma med 20 gäster men det vi inte visste var att alla var där för att kidnappa oss. Vi blev körda till ett laserdome (tror jag det heter) maken och jag fick vita t-shirts och de andra svarta utan detaljer sen springer man runt i ett svart rum med endast neonlampor och skjuter på varann med laserpistoler. Trot eller ej maken vann och jag kom 3a. Efter det bjöd våra vänner oss på grekisk restaurang.
Båda grejerna var jääääätte roliga.
Sen har jag ju varit med och arrangerat några möhippor också.
Gemensamt är att alla blivit kidnappade. En del blivit utklädda och en del inte. Ibland har det festats med mat hemma innan vi begett oss ut och ibland har det avslutats hemma efter tokigheter på stan. Gemensamt har också varit att få uppdrag antingen offentliga eller sånt som går att göra hemma.
Uppdragen har varierat från att dansa vals med valfri främmande person på sergelstorg eller klä in någon i toapapper på tid offentligt till att i lugn o ro svara på typiska husmors frågor och fysiska baktest tex.
Lycka till!