• Anonym (sorgligt)

Fler som har fula tänder som förstör utseendet?

Ja, som rubriken lyder...
    Vad skäms du över och isåf har du tänkt göra något åt det?
    Själv skäms jag över färgen och utseendet i stort, har dessutom rökt i 10 år så jag inser väl att man får skylla sig själv FAN!

• Svar på tråden Fler som har fula tänder som förstör utseendet?
  • enlitenbitkaka

Kan inte riktigt relatera till ditt problem iom att mina tänder blev som dem blev när jag flög över styret på min cykel när jag var 6år... Vet att dem inte kommer hänga med hela livet så inom en framtid lär det bli tandproteser....det gäller 2st framtänder. Sneda och skadade och i stort sett döda i roten...

Skäms inte direkt...har ju levt med dem så länge men det är det enda jag är missnöjd med utseendemässigt och jag kommer fixa till dem i framtiden.

.?:*¨¨*:?. lose your dream and you might lose your mind - mick jagger.?:*¨¨*:?.
  • Anonym (inga tände)

hahaha jag skulle byta med er som har tänder jag har inga i överkäken då jag varit missbrukare så har de gått så långt att de inte gick att laga men man får skylla sig själv men jag ahr inte dåligt självförtroende för det ,utseendet är inte allt .

• Eisa

jag har jättefula tänder

de är vita iofs, men sneda och för små

• MajaW

Jag tycker också att jag har ruggigt fula tänder, både form och färg, främst färg. Hade jag råd skulle jag fixa sådana porslinsfasader. Mina tänder är nog det enda som jag tror jag skulle vilja fixa till..

• Marija79

Jag har skitfula tänder!!!
    De är snea som f-n och jag skäms för att le och skratta utan håller alltid handen över munnen. Annars e de vita och lagom stora, skulle ha fast tandställning om det inte var så mega dyrt!!!

• väntande78

Jag hade sneda tänder och vantrivdes så pass med dem att jag skaffade tandställning som vuxen. Dessutom på baksidan så jag lade ner en smärre förmögenhet på att få snyggare tänder. Har inte ångrat det en sekund.

Dessutom kan jag ju säga att många i efterhand erkände att mina tänder var riktigt hemska innan fast de försökt övertyga mig då de fortf var sneda om att jag var så fin ändå... Haha va folk är fulla med skit!

• Anonym

själva formen på mina tänder är ok men de är sååå gula!

• Anonym (sorgligt)

Ja, usch och min gula färg beror ju främst på rökningen...Fast jag kan bleka om jag vill (redan betalat har det innestående) men är lite rädd för det eftersom mina tänder känns så"sköra". Är iof sig blekmedel och skenor från tandläkare, men iaf...

Jag skulle kunna göra vad som helst, o nu menar jag nästan vad som helst för porslinsfasader (skalfasader)....

Fler?

• Anonym (Undrar)

Jag vill fixa skalfasader. Har ett första möte inbokat nu den 19/6 för att kolla om det överhuvudtaget är möjligt. Behöver nog tre fasader, så jag räknar med ca 20000. Men för mig skulle det vara värt varenda krona, hatar mina tänder...

• Anonym (ruttet)

inget jämnfört vad min kille har,han borstar ALDRIG tänderna och han har helt bruna och gula tänder sneda oxå + att han har tappat 1 st.så han är helt lila vid tandköttet

Svar på tråden Fler som har fula tänder som förstör utseendet?