• adrenalin

Mysig nattlampa till barnet

Min dotter är 1½ år och ska snart flytta över till eget rum, vi ska bara fixa lite småsaker först.

Tror att en mysig och speciell nattlampa kan göra det lättare för henne. Förslag?

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Svar på tråden Mysig nattlampa till barnet
  • robronja

hej.. vi har ett  spöke som e köpt på IKEA som lyser rött, sen vet jag att det finns de som luser blått med...funkar bra här hemma.

• T0morrow

Spöken på Ikea *ler* en blå en röd och en grön finns det dom är helt underbara, min dotter har en av varje, (hon använder dom dock inte längre) men hon tyckte det var kul att byta varje natt.... "laddar" du dom fungerar dom i 4-6 timmar sen går dom att ha i ett uttag hela natten om man skulle vilja ;o)

• ulrika

åhh, dem är ju så söta dem där spökena. Önskar att jag också vore mörkrädd!

• qenzo

Jag köpte en helt vanlig diodmobil som först hängde ovanför spjälsängen, men som nu är flyttad till ett fönster.
    Det är 1 måne och 3 stjärnor som skiner svagt i blått.

• tuffmorsa

Har köpt en blå barbapappa lampa från litenjag.se , den blir inte varm och anpassar sig efter belysningen i rummet, jättefin! (lite dyr)

• mammatotoo

Jag har en favorit, men den är dyr!! En flugsvamp som jag tror finns att köpa på www.inreda.se eller www.russinet.se eller på www.krokofant.se.
    Sen är ju den lysande kaninen oxå väldigt söt! Den finns på endel inredningsbutiker har jag sett.

• Flissi

Har en barbapappa lampa & den funkar ganska bra. (bara min placeing som inte är bra..har dåligt med kontakter)
    Såg en jättefin barnlampa till fönster på http://www.isabelproducts.se/produkter.php kanske lite dyra till barnrum, men ger viss jättefint nattaljus & jag tycker de var superfina!

Svar på tråden Mysig nattlampa till barnet