• Anonym

sex i vattensäng

Hur har man sex i vattensäng? jag tycker det är för mjukt och segt i en vattensäng, det blir inget motstånd. Sen vi skaffade den sängen kör vi nästan bara på andra ställen och det är ju lite trist. någon som har idéer??

• Svar på tråden sex i vattensäng
  • susye

nej har inga ideér men har samma uppfattning om vattensängen. inget motstånd alls

• Pikku Enkeli

Missionären, vääääldigt varierande.. Eller inte! Nä, vattensäng är till för att sova i, inget annat helt enkelt.

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Jillsan7003

Men vad fasiken - man får lära sig rytmen helt enkelt! Ett juck ger två gratisjuck genom vågorna...

• Bempa

Vattensäng är ju såååå bra att ha sex i Vad har ni för dämpning? Jag har haft vattensäng i 15 år!!! Du kan ju göra samma grejer i den som i en vanlig Vet inte vad jag ska ge för tips o ideér, det är ju bara att köra på

En fot framför den andra....
  • Bempa
    Jillsan7003 skrev 2007-03-26 11:35:02 följande:
    Men vad fasiken - man får lära sig rytmen helt enkelt! Ett juck ger två gratisjuck genom vågorna...
    Sant!
    Pikku Enkeli skrev 2007-03-26 11:33:30 följande:
    Missionären, vääääldigt varierande.. Eller inte! Nä, vattensäng är till för att sova i, inget annat helt enkelt. [[Winners never quit. Quitters never win.]]
    O, nej, man kan göra mycket mer än att sova där
  • jtoao

Har en vanlig säng, det är lite mjuk men funkar..

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • educated ninja

jag gillar inte att ha sex i vattensäng... bläääääh

• TrailerTrash

Finns det fortfarande vattensängar  Dom går varken att ha sex i eller sova

• Bempa

Jag kan bara sova i vattensängar!!! Dom vanliga går bort för mig! Men jag blir förvånad över att ni inte kan ha sex i vattensäng, det är super ju! Fast man måste ju ha nån dämpning i, annars är det nästintill kört!

• Anonym

jo men vi har en faktiskt är väldigt dämpad, men jag känner inte lika mycket som jag gör i vanlig säng eller i soffan tex. Men den är sjukt skön att sova i så jag skulle inte byta bort den bara för sexet. det har vi löst på andra ställen, men jag tänkte att det kanske var någon som visste någon speciellt bra ställning för vattensängsägare.

Svar på tråden sex i vattensäng