• Dolphin

Blir tokig på Folksam

Har alltid, ja så länge jag kan minnas betalat premien till Folksam via autogiro månadsvis.
    Vet inte vad dom har gjort nu, för nu fick jag hem en avi med posten med halvårspremie på 1700 kr som ska betalas.
    Å det har man ju råd med , inte jag iaf!!!!

Har nu skickat ett surt mail till dom, hoppas får svar idag!!!!

• Svar på tråden Blir tokig på Folksam
  • Lobos mágicos

Ring till dom så får du nog räkningen annulerad och en ny räkning på det mindre beloppet som blir månadsvis..

• maribah

När jag jobbade på Aktsam så fick man hem det efter 2 misslyckade dragningsförsök å autogirot... Alltså att man saknat täckning på kontot 2 månader i rad. Då skickades en halvårsfaktura istället.

• Dolphin
    maribah skrev 2007-03-26 13:40:51 följande:
    När jag jobbade på Aktsam så fick man hem det efter 2 misslyckade dragningsförsök å autogirot... Alltså att man saknat täckning på kontot 2 månader i rad. Då skickades en halvårsfaktura istället.
    Tyvärr så är det inte det som har hänt för mig, det hade ju varit en enkel förklaring isf.
  • Jessa med 3

Dolphin, har de dragit autogiroavgiften varje månad och ändå skickat en halvårsräkning?

• Dolphin
    Jessa med 3 skrev 2007-03-26 13:45:13 följande:
    Dolphin, har de dragit autogiroavgiften varje månad och ändå skickat en halvårsräkning?
    Precis....
Svar på tråden Blir tokig på Folksam