• trollet83

Paintball vid graviditet??

Någon som vet om man kan spela paintball vid graviditet?Blir ju ganska hårda skott av färgbollarna vad jag vet, men man använder väl en skyddsväst som borde skydda?Vi är bjudna till en sådan tillställning nästa vecka o vore kul att vara med, kommer vara i v.11 då. Har du erfarenhet av detta eller vet om det kan innebära någon risk för barnet?

• Svar på tråden Paintball vid graviditet??
  • Jenny26

Vi skulle spela paintball med jobbet när jag var i v18. Han som höll i det rekomenderade inte att jag skulle vara med. Så jag avstod. Men det är ju helt upp till var och en.

• trollet83

ok, jo precis det är ju upp till var och en hur man vill göra..men kom o tänka på detta idag när frågan kom upp, har aldrig spelat det förut o det låter kul så vore ju kul att testa men ja vi får se. Inte säkert sambon får ledigt heller men bra att få höra hur andra gör iaf..

• Jenny26

Jag hade heller inte testat, och nu har frågan inte dykt upp igen =) Men någon gång ska vi väl ut med jobb igen. Han som höll i paintball banan sa att det är mycket så att man ska krypa omkring och "skotten" kan träffa fel. Så jag valde att avstå den gången.
    Hoppas att ni får det trevligt vare sig du är med eller inte.

• trollet83

Jenny26: Tack så mkt vi får se om vi ens kommer iväg för det första men det är ändå bra att veta till en annan gång.

Svar på tråden Paintball vid graviditet??