• Anonym

Vad kan det bero på?

Idag när jag skulle tvätta la jag märke till 2 små vita fläckar i min sambos boxershorts.

Vad kan det vara, sperma?
    Eller är det vanligt att snoppen läcker lite..

Dom var ganska högt upp så jag misstänker att han i varje fall haft stånd..

Någon som vet vad det kan vara, el om det är vanligt?

• Svar på tråden Vad kan det bero på?
  • solsken

Lika vanligt som det är för dig skulle jag tro.

• Anonym

Är det? Hans boxers är röda, syntes ganska tydligt, men varför skulle han ha stånd om han nu var ensam hemma och sedan fixade bilen..

• Anonym

Jo, ok, men vad jag menar är varför skulle min sambo har stånd, om han inte gjorde ngt annat än fixa bilen o var ensam hemma..
    Menar att han kanske tittade på porr el liknande, varför skulle han annars ha stånd om det itne fanns ngt sexuellt med i bilden

• Hannah76

Killar får stånd även om de inte är sexuelltupphetsade. Eller så kanske han har kollat på porr, eller så har han fantiserat o tillfredställt sig själv. Det är ju hans kropp o den tar han ju på så mycket han vill.

• Anonym

Jo men jag började bara funderade på vad han kan ha gjort, han vet att jag ogillar porr, så jag undrar om han kan ha passat på medans jag var borta, eller om det finns ngt annat neg med det hela.

• Hannah76

Tycker inte du ska oroa dig. Antagligen har han bara haft stånd (helt utan anledning eller så har han varit tänd) eller så har han lekt med sig själv bara. Om han vet att du ogillar porr o ni har en överrenskommelse att ni inte tittar på det så har han säkert inte gjort det. Han får väl tillfredställa sig själv?

• Anonym

Han har vell haft stånd och runkat till en porrfilm kanske!?
    Det är ju rätt vanligt att killar gör det!

• Anonym

Jo det e klart han får göra det, det har jag inga som helst problem med, och när det gäller porren så, jag har sagt till honom att jag kan stå ut med mycket, så länge han är ärlig.

Ja det är väl vanligt, men vill helst att han är öppen med det då.

Men så lite kladd i kalsongerna är normalt då.

• Hannah76

Japp det är normalt att det blir så (frågade just min man o hans kompisar som klev innaför dörren).

Tycker du ska låta honom ha lite privatliv... Berättar du för honon så fort du har varit upphetsad eller tillfredställt dig själv?

• Liveit1971

Kanske han har tänkt på dig, TS? Varför så snabb att anta att det är porr som orsakat fläckarna?

• Anonym

Nej det gör jag ju inte, men jag har fått för mig att han inte blir spec tillfredställd själv, om det inte är porr som är på, då han är ensam alltså.

Liveit1979 - Jo det kanske han har, men det känns som att han aldrig tänker på mig nuför tiden, och då är det lättare att gissa sig fram till porr eller ngt annat fuffens.

• Lilla Z

Du har aldrig lekt m tanken att han börja tänka på dig och tycker att du är väldigt upphetsande. Sen förstår inte jag problemet... Jag skiter väl i vad min sambo gör. Han måste få vara privat också och det är ju jag. Skulle inte bli så glad om min sambo börja kolla mina trosor och dra slutsatser om jag har pillat på mig själv eller något annat....

• Anonym

Nej men eftersom han hade haft röda boxers så syntes det ju tydligt, det är inte så att jag kollar igenom det han har på sig.
    Sen så eftersom jag la märke till det så blev jag nyfiken, då jag inte gillar att han gör det i smyg, håller på med sin porr alltså.
    Isåfall får han vara ärlig och säga att han inte kunde hålla sig borta från porren.

• Anonym

Vad skulle du säga om din sambo kom och frågade dig om han hittade något vitt i dina trosor. Anklagade dig för att vara k*t när du var ensam hemma?? Skulle det kännas bra för dig?

Sluta var så snokande. Det gör bara att ditt förhållande tar slut fortare än kvickt.

• Anonym

Jag har ju inte frågat honom, eller anklagat honom för något, jag bara skrev för att jag undrade vad det kunde bero på, och det var det jag ville ha svar på.

Har varken skrivit att jag snokat, utan lade märke till det när jag skulle göra tvätten.

Svar på tråden Vad kan det bero på?