• Maroschka

Vilka trosor sover ni med?

Haha..nu vet jag inte om jag valde rätt forum men.

Jag bara undrar om ni (som sover med trosor) lägger er med samma trosor som ni haft på dagen eller om ni har andra trosar ni tar på för natten?
    Jag har alltid lägs mig i dom trosor jag har på mig jag.

Men jag skulle bställ en ny pyjamas tänkte jag och ser då att det är många set med linne och trosa. Därav min fundering

• Svar på tråden Vilka trosor sover ni med?
  • Pikku Enkeli

Andra än de jag haft på dagen, de gånger jag sover med trosor.

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Megalomania

jag brukar duscha innan jag lägger mig och då tar jag ju givetvis rena OM jag tar på mig några.

• whitetiger

det är inte roligt när sambon sover med trosor på :)
    eller nått annat för den delen

• MARIA99

antingen de jag haft på dan om jag inte duschar på kvällen såklart då. Men sover oftast utan passar på att lufta =)

• Indianica

Inga eller de jag haft på dagen! Set med trosa, då måste man ju ändå byta trosa nästa dag och således ha flera set(?), men dte kanske är kul att "matcha" i sängen vad vet jag

• Pikku Enkeli
    Indianica skrev 2007-03-27 15:03:35 följande:
    Inga eller de jag haft på dagen! Set med trosa, då måste man ju ändå byta trosa nästa dag och således ha flera set(?), men dte kanske är kul att "matcha" i sängen vad vet jag
    Varför måste man ha flera set? Man kan ju använda samma set flera nätter..
    [[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Sallisen

Samma som jag gått i på dagen (om jag inte duschar/badar på kvällen, för då åker rena på).

• Trynträ

Eftersom jag alltid duschar på kvällen så tar jag rena trosor då och då blir det ju automatiskt de jag sover i.

• AochJsMamma

sover aldrig med trosor på natten, passar som nån annan skrev på att lufta under natten. Men OM jag ngn skulle göra det så skulle det bli samma par som jag hade på mig under dagen, om jag inte tränat på kvällen o därme dduschat för då åker nya på.

• Verkligen

jag duschar alltid innan läggdags och då tar jag på mej rena trosor.. sen byter jag efter morgonduschen igen..=)

• gloss

jag duschar alltid på kvällen och tar då på mig nya, typ hipsters och sedan byter jag till string på morgonen

• Emeraldy

Jag rekommenderar er att sova naken

Så skönt för underlivet att få luftas en hel natt

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Fling

Eftersom jag har string på dagen, byter jag om till vanliga på natten.. sen string på dagen igen

Svar på tråden Vilka trosor sover ni med?