• Anonym

Vad har man för försäkringar genom facket?

Grupplivsförsäkring och hemförsäkring vet jag. E de nån mer? Vad innebär grupplivsförsäkringen? E de en sån man ska skaffa om man går ur facket? Eller vad bör jag ha för försäkring åt mig själv?

Hoppas nån kan hjälpa mig att svara på dessa frågor, för jag har verkligen noll koll på detta!

• Svar på tråden Vad har man för försäkringar genom facket?
  • Razzla

De är helt olika mellan facken  vad som ingår i medlemsavg. De bästa är att kontakta ditt fack eller kolla hemsidan

Se i mina ögon att jag ler
  • Anonym

Okej. De e handels som jag e me i.

De jag funderar mest över e vad grupplivsförsäkringen inne bär?! har försökt läsa mig till de men fattar inte riktigt.

• hotten

alla fack har ju inte alls, för vissa ingår det i avgiften å vissa får man själv skaffa en å betala för det men får rabatt.

grupplivsförsäkringarna är ju inte lika bra som egen vanlig försäkring de har åga belopp osv... men naturligtvis mycket bättre än inget!

har man inget så skaffar man en sjuk å olycksfalls försäkring till sig själv, ja hus/hemförsäkring bör man ju ha, liksa så bil stuga, skoter, djurförsäkringar, barnförsäkringar, reseförsäkringar osv.. beror ju på vad du vill försäkra dig mot

• Anonym

Hemförsäkring har jag ju redan. De e till mig själv jag e fundersam...?

Svar på tråden Vad har man för försäkringar genom facket?