• Lilla bebisen Natalie

Hjääälp!! RSS i en orange ruta i mobilen vill få bort????

Snälla hjälp, det har ploppat upp en liten orange ruta som det står RSS i ivänster hörnet, den rutan har inte vart där innan, det har nåt med nyhetsinformation att göra va??
    Hur får jag bort den????
    Hittar inte bland inställningarna jag har Sony Ericsson K800i, snälla hjälp

• Svar på tråden Hjääälp!! RSS i en orange ruta i mobilen vill få bort????
  • Lilla bebisen Natalie

ja har testat men det försvinner inte..

• Severus

Konstigt..
    Jag hade en sån ruta och fick ta ur batteri, simkort och sedan starta upp allt igen.
    Då försvann det.

• engel71

Hej. Gå in på meddelanden och öppna rssläsaren. Du har nog fått en uppdatering från sony. Jag tror du ser vilken du ska visa. Den lilla rutan försvinner när du öppnat uppdateringen. Lycka till!!

• Lilla bebisen Natalie
    engel71 skrev 2007-03-27 20:39:51 följande:
    Hej. Gå in på meddelanden och öppna rssläsaren. Du har nog fått en uppdatering från sony. Jag tror du ser vilken du ska visa. Den lilla rutan försvinner när du öppnat uppdateringen. Lycka till!!

Tack! det var ett meddelande från sony! jag öppnade det och det stog

"over the hills"

"at the same time"

"finger print"

sångtexter?

men det räckte med att jag öppnade meddelandet och läste det, och nu har den lilla oranga rutan försvunnit

kostar det något det där? vill gärna inte få sånna medelanden isåfall...

• Severus

Då var dte inte samma som jag hade.
    Såg nu att det bara var ett R i en orange rutaGenerad

• engel71

Vad bra att det funkade!!Jag tror att det är sångtexter mm som man kan tanka ner..vet ine om det kostar men det skulle inte förvåna mig...

• sanfie

Fått en orange ruta som förföljer mig vid surfning. Ibland hörs röster också..Var ute på Aftonbladet när det uppträdde.

Svar på tråden Hjääälp!! RSS i en orange ruta i mobilen vill få bort????